Napokon se netko sjetio da komandne ploče na automobilima zapravo ne bi trebale odvlačiti pažnju korisnika, a s brojnim novim opcijama koje infotainment sustavi nude, događa se baš suprotno.
Rezultati istraživanja koje je provelo sveučilište u Utahu pokazalo je da je od trideset novih modela automobila, infotainment sustav koji najviše odvlači pažnju vozača upravo onaj u Tesli, a koji je za neke akcije zahtijevao čak 40 sekundi vozačeve pažnje.
S druge strane, Toyota i Hyundai su izgleda najbolje riješili ovu problematiku, jer se njihovim sustavima vozači najmanje bave.
Original možete pronaći na autopress.hr
Uskok je pokrenuo istragu protiv Branka Šegona, bivšeg pomoćnika ministra financija Slavka Linića i Tihomira…
Američki predsjednik Donald Trump i talijanska premijerka Giorgia Meloni, njegova bliska saveznica, izrazili su optimizam…
Nogometaši zagrebačkog Dinama u prvoj su utakmici 30. kola HNL-a kao gosti svladali Šibenik sa…
Komentiraj