U Hrvatskoj prodano 24.091 vozilo manje nego u 2019. Lideri su WW i Škoda

7 studenoga, 2020 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

U prvih deset mjeseci 2020. na našem je tržištu registrirano 31.350 novih osobnih vozila, 43,5 posto manje nego u istom razdoblju prošle godine (55.441)…



Tijekom listopada registrirano je 3093 novih automobila, gotovo isto kao u rujnu (3090) i 24,6 posto manje nego u lanjskom (4104). U siječnju je registrirano 3717, veljači 3588, ožujku 2724, travnju 1084, svibnju 2173, lipnju 4150 , srpnju 5132, kolovozu 2599, rujnu 3090.

Uvjerljivo najbolji rujanski rezultat, tradicionalno, ostvario je Volkswagen, s 551 registrirana nova automobila i tržišnim udjelom od čak 17,81 posto. Druga je, također već tradicionalno, Škoda (460, 14,87 posto).

Dakle, Volkswagen i Škoda u rujnu su pokrili gotovo trećinu hrvatskog tržišta (32,69 posto)!

Treći je Suzuki (196, 6,34 posto), tradicionalno uspješan među privatnim kupcima, četvrta Dacia (193, 6,24 posto), peta Kia (159, 5,14 posto), šesti Renault (153, 4,95 posto), sedmi Hyundai (145, 4,69 posto).

Osmi jr Peugeot (133, 4,30 posto), deveta Toyota (129, 4,27 posto), deseti Fiat (110, 3,56 posto), jedanaesti Citroën 107 (3,40 posto), dvanaesti Opel (103, 3,31 posto, trinaesti Seat (102, 3,30 posto)…

Među premium brendovima, tradicionalno, prvi je Audi (86, 2,78 posto), drugi Mercedes-Benz (84, 2,72 posto) i treći BMW (70, 3,26 posto). Koliko-toliko zadovoljavajući rezultat ostvarili su Nissan (74, 2,39 posto) i Mazda (64, 2,07 posto).

Katastrofu doživljava slavni Ford, koji se na mnogim tržištima ‘tuče’ s Volkswagenom, a u Hrvatskoj je u listopadu uknjižio samo 33 registriranih novih automobila i tržišni udio od samo 1,07 posto.

Na dnu su Mitsubishi (26), Jeep (20), Volvo (19), Mini (18), Land Rover (15), Honda (15), Alfa Romero (5), Jaguar (4), Lexus (3), Smart (1). Da nema nikakvih zastupnika u Hrvatskoj za te slavne brendove, vjerojatno bi se prodavali bolje…

I za kraj, zanimljivost: registrirana su dva modela Tesla.

Željko Marušić/ Autoportal.hr

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->