Na konferenciji za novinare najavljen je 8. Pink Day – Međunarodni festival ružičastih vina, pjenušaca i šampanjaca. Bit će to boutique festival, vinska manifestacija druženja s vinarima i maslinarima, zabavni program, nagrade i radionice.
Pink Day se ove godine održava na natkrivenoj terasi Muzeja suvremena umjetnosti u Zagrebu (MSU) u nedjelju 27. lipnja. Na festivalu će nastupiti pedeset domaćih i stranih proizvođača ružičastih vina. Sudjelovat će vinari, enolozi, profesionalci, stručnjaci i ljubitelji roséa a održat će se i Green in Pink – s desetak najboljih hrvatskih proizvođača ekstra djevičanskog maslinovog ulja.
Na konferenciji za medije predsjednica udruge Žene u vinu Women on Wine (WOW) i osnivačica Pink Daya Sanja Muzaferija najavila je i Masterclass – Svijet ružičastih šampanjaca grupacije Moët Hennessy powered by Premium Visa, u suradnji s Miva Galerijom vina koji je pobudio veliki interes znalaca pa su sva mjesta za tu radionicu rasprodana.
No tu su još dvije radionice. Radionica “
Ružičasta Austrija, powered by Austrian Wine” održat će uz pomoć Ureda Saveznog Ministarstva poljoprivrede, regija i turizma pri Veleposlanstvu Republike Austrije a iz Austrije stiže pet izlagača pod pokroviteljstvom Austrian Wine-a,Održat će se i radionica ekstra djevičanskih maslinovih ulja, Istra: kraljica maslinovog ulja powered by Catering Lisak, pod vodstvom poznatog istarskog stručnjaka Edi Družetića koji je proslavio 40 godina rada u maslinarstvu.
Ove godine na Pink Day-u bit će i prodaja vina, s obzirom da je vinarima prošla ali i ova godina bila izuzetno teška. Svaki vinar će dobiti deset ružičastih vrećica za prodaju svoga vina. Također, Pink Day nastavlja i s nagrađivanjem najmaštovitije i najkreativnije uređenog izlagačkog stola.
Prošlogodišnju nagradu, ružičaste Jimmy Choo cipele, osvojila je talijanska vinarija Bottega, a ovoga puta dodijelit će se četiri nagrade. To će ponovno biti ružičaste Jimmy Choo cipele – ovoga puta model Smokey vrijedne tisuću dolara, umjetničko djelo „DESIDERIO N°1 ART MUST BE TASTED“ austrijskog umjetnika Andrewa Stixa, izrađeno specijalno za Pink Day, kao i Privee kozmetika Nikel, hrvatske inovatorice Mirjane Brlečić, ali i posebni zatvarač za boce Coravin vrijedan 300 eura.
Ponudu svih hrvatskih roséa, ovih će dana ocijeniti žiri sastavljen od najiskusnijih hrvatskih vinskih sudaca. To je mini projekt „Drink Pink“ zamišljen u sklopu koncepta iVino, čiji su osnivači novinari Ana Rogač i Ivo Kozarčanin. Najbolja ružičasta vina po njihovom izboru i sudu odlučili su predstaviti i proglasiti pobjednike na Pink Dayu.
Zahvaljujući Krašu jedana kutak na festivalu će biti pretvoren u čokoladni lounge bar.
Službeni after party nakon završetka festivala održat će se u vinoteci i wine baru Bornstein na zagrebačkom Kaptolu.
Na konferenciji za medije Kutjevo je predstavilo limitirane etikete Premium roséa za čiji dizajn je zaslužna art – direktorica Pink Daya, Vlasta Pirnat, a poznati vinar s Plešivice, Krešimir Ivančić, premijerno je okupljenima predstavio svoj rosé provansalskog stila, Griffin Ambassador rosé, a kušala su se i istarska maslinova ulja uz delicije Cateringa Lisak a novinari su dobili dar ružičaste naočale – da bi nakon dugog pandemijskog razdoblja svijet pokušali pogledati na vedriji i optimističniji način.
Cijena ulaznice za Pink Day iznosi 150 kn, dok za članice udruge WOW iznosi 50 kuna.
Pripremio: Tomislav Radić
Snimke: Marko Čolić
Krešimir Krolo, sociolog iz Zadra, grada u kojem je nakon Zagreba prodano najviše ulaznica, komentirao…
Hrvatski umirovljenici, iz niza razloga, imaju vrlo niske mirovine, pogotovo u usporedbi sa zapadnoeuropskim umirovljenicima.…
Potpredsjednik Vlade Srbije u tehničkom mandatu Aleksandar Vulin izjavio je da mu je Europska unija…
Komentiraj