Koliko je Gvardiol zaradio u najglupljoj reklami Eura?

17 srpnja, 2024 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Na TV-u se vrte reklame s Modrićem i Gvardiolom u glavnim ulogama, njihova lica gledaju vas s jumbo plakata dok se vozite na more ili s mora, a teško ćete ih izbjeći i u kafićima i restoranima.



Hrvatski nogometaši uoči Ruera odradili su i sponzorske obaveze te snimili reklame. Luka Modrić jede palačinke, izbornik Dalić kuha sa smiješkom na licu ili plaća karticom u restoranu, a  delicije kuša i vratar Dominik Livaković

Joško Gvardiol pojavio se u jednoj od najiritanijih reklama u kojoj toči gorivo uz uzvik “Toči, Joško!”.

Hvala k. pa tu reklamu više nećemo gledati. Recimo da ste u restoranu na ručku pa konobar u ejdnom trenmutku počme vikati: ” Evo kava! Evo kavaaaa!”

Gosti  bi mu vjerojatno spomenuli seks, majku i kućnog ljubimca. Nacija, a poglavito ljubitelji nogometa, su odahnuli kad je Euro završio. Takva reklama se više od dva puta ne želi vidjeti.

Naravno, nije problem u Jošku Gvardiolu nego u “umjetnicima” koji su smislili tu reklamu i onima koji su ju odlučili objaviti. U zrelijim društvima zbog glupih reklama kupci iz prosvjeda izbjegavaju kupovati kod takvih trgovaca.

Koliko hrvatski nogometaši zarađuju od ovakvih angažmana? Otkrio je to stručnjak za digitalni marketing,  Mario Fraculj u izjavi za Forbes.

“Slavne osobe moraju biti atraktivne, u fizičkom smislu ali i u smislu poznatosti i omiljenosti kod ciljane skupine. Nadalje, one moraju biti vjerodostojne, odnosno ciljana skupina ih treba percipirati kao iskrene i uvjerljive.

Naposljetku treba postojati i usklađenost između imidža, osobnosti i životnog stila slavne osobe i brenda koji ta osoba promovira.

To su osnovne pretpostavke učinkovitosti oglasa sa slavnim osobama. Hrana, gorivo, kreditne kartice i sl. predstavljaju proizvode s vrlo širokim ciljanim skupinama pa tako izbor naših nogometaša i izbornika za njihovu promociju ne čudi”, rekao je Franculj i dodao:

“Honorari naših nogometaša i izbornika u oglasima mogli bi iznositi nekoliko desetaka tisuća eura, a pojavljivanje Luke Modrića zasigurno je bilo višestruko izdašnije s obzirom na to da se radi o multinacionalnoj kompaniji i kampanji na velikom broju tržišta i u puno različitih medija.”

Osim nogometaša, u reklamama je posljednjih godina neizbježan i hrvatski izbornik Zlatko Dalić koji je u jednom trenutku postao glavni reklamni model u Hrvatskoj.

Dalić se tako pojavljivao u reklamama za Zvijezdu, Privrednu banku Zagreb, Ožujsko i Podravku, a otvorio je i restoran u Varaždinu pa se mogao vidjeti i u gastro rubrikama.

M.Marković /Foto: Screenshot hrt


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->