Joško Gvardiol pojavio se u jednoj od najiritanijih reklama u kojoj toči gorivo uz uzvik “Toči, Joško!”.
Hvala k. pa tu reklamu više nećemo gledati. Recimo da ste u restoranu na ručku pa konobar u ejdnom trenmutku počme vikati: ” Evo kava! Evo kavaaaa!”
Gosti bi mu vjerojatno spomenuli seks, majku i kućnog ljubimca. Nacija, a poglavito ljubitelji nogometa, su odahnuli kad je Euro završio. Takva reklama se više od dva puta ne želi vidjeti.
Naravno, nije problem u Jošku Gvardiolu nego u “umjetnicima” koji su smislili tu reklamu i onima koji su ju odlučili objaviti. U zrelijim društvima zbog glupih reklama kupci iz prosvjeda izbjegavaju kupovati kod takvih trgovaca.
Koliko hrvatski nogometaši zarađuju od ovakvih angažmana? Otkrio je to stručnjak za digitalni marketing, Mario Fraculj u izjavi za Forbes.
“Slavne osobe moraju biti atraktivne, u fizičkom smislu ali i u smislu poznatosti i omiljenosti kod ciljane skupine. Nadalje, one moraju biti vjerodostojne, odnosno ciljana skupina ih treba percipirati kao iskrene i uvjerljive.
Naposljetku treba postojati i usklađenost između imidža, osobnosti i životnog stila slavne osobe i brenda koji ta osoba promovira.
To su osnovne pretpostavke učinkovitosti oglasa sa slavnim osobama. Hrana, gorivo, kreditne kartice i sl. predstavljaju proizvode s vrlo širokim ciljanim skupinama pa tako izbor naših nogometaša i izbornika za njihovu promociju ne čudi”, rekao je Franculj i dodao:
“Honorari naših nogometaša i izbornika u oglasima mogli bi iznositi nekoliko desetaka tisuća eura, a pojavljivanje Luke Modrića zasigurno je bilo višestruko izdašnije s obzirom na to da se radi o multinacionalnoj kompaniji i kampanji na velikom broju tržišta i u puno različitih medija.”
Osim nogometaša, u reklamama je posljednjih godina neizbježan i hrvatski izbornik Zlatko Dalić koji je u jednom trenutku postao glavni reklamni model u Hrvatskoj.
Dalić se tako pojavljivao u reklamama za Zvijezdu, Privrednu banku Zagreb, Ožujsko i Podravku, a otvorio je i restoran u Varaždinu pa se mogao vidjeti i u gastro rubrikama.
M.Marković /Foto: Screenshot hrt
Komentiraj