Iza provokativne i, bez imalo dvojbe, uvredljive reklame prema prvoj dami SAD-a koju predstavlja kao glupačicu, stoji Američki Institut, udruga za promicanje engleskog jezika i američke kulture koja je odlučila iskoristiti planetarnu popularnost supruge američkog predsjednika koja je od slovenske useljenice postala prva dama.
‘Htjeli smo kampanju koja ljude podsjeća na važnost poznavanja svjetskih jezika te koliko je to poznavanje bitno za internacionalni uspjeh. Svjedoci smo velikog vala iseljavanja Hrvata koji svoju sreću traže i u anglo-saksonskim zemljama, poput Irske, Kanade, Australije i sl. Ako dobro vladate engleskim, na ovim tržištima možete stići jako daleko. A mi vam u tome možemo pomoći’, kazao je za Večernji list Brett Campbell
, osnivač Američkog Instituta, i sam američki državljanin.Autorica plakata Ivis Burić kaže da se “poruka se nedvosmisleno referira na osobu koja je, uz malo znanja stranog jezika, dogurala do pozicije jedne od najmoćnijih osoba na planetu” naglasivši kako sama poruka nije nimalo uvredljiva.
Melanija Trump rođena je u slovenskom mjestu Sevnica. U New York je stigla 1996., nakon manekenskke karijere u Milanu i Parizu, a svog budućeg supruga upoznala je na njujorškom Tjednu mode dvije godine kasnije. Vjenčali su se 2005. godine.
Upravo zbog tvrde politike njezinog supruga prema imigrantima mediji su izvukli da je i sama prva dama prvih mjeseci u SAD-u boravila ilegalno.
Na ovu reklamu možemo očekivati reakcije, a nije isključno ni da sama Melanie zabrani korištenja njenog imena i fotografije, poglavito u ovako podrugljivom kontekstu koja se može asžeti u potuku “lijepa i glupa” s malo zanja engleskog jezika.
M. M. /foto: pxll
Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…
EPPO je od slučaja Beroš htio napraviti „TOPOVSKI UDAR“ na Turudića i Plenkovića (više…)
OBJAVLJUJEMO SNIMKE OBRANE SLAVENA ČOLAKA - ŽUPANIJSKOM SUDU U ZAGREBU S KONKRETNIM DOKAZIMA PREZENTIRAN INSTITUCIONALNI…
Komentiraj