New York Times udario po Đokoviću: “On je iritantan, gubitnik, genije, klaun, budala…”

17 srpnja, 2017 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

DOK cijeli teniski svijet slavi veličanstvenog Rogera Federera koji je pobjedom nad Marinom Čilićem  osmi rekordni put osvojio Wimbledon, fanovi Novaka Đokovića u nevjerici i sa zgražanjem komentiraju tekst Briana Phillipsa objavljen u uglednom New York Timesu.



U tekstu se novinar nimalo biranim riječima osvrnuo na ponašanje i igre srpskog tenisača posljednju godinu dana.

Đoković je predao meč četvrtfinala Wimbledona Tomašu Berdychu, a time je propustio i priliku da se vrati na prvo mjesto ATP ljestvice, nakon što ga je izgubio od Andyja Murraya. Nakon meča, u kojem se mučio s ozljedom, Đoković je objasnio zašto je morao odustati.

“Nije rame, nego lakat koji me muči već godinu i pol dana. Zato sam morao predati Wimbledon”, rekao je srpski tenisač, a onda je kazao da čak razmišlja o dužoj pauzi.

“Svakom sportašu je teško predati meč, pogotovo kada dobro igra, a ja sam igrao najbolje u posljednjih 10 mjeseci. Jasno je da ću morati mijenjati raspored turnira, a još ne znam hoću li morati na operaciju. Odavno nisam osjetio ovakvu bol, što više igram, to je gore. Razmišljam i o dužoj pauzi”, poručio je Đoković.

Neuspjeh u Londonu samo je kulminacija očajne sezone ne tako davno uvjerljivo najboljeg igrača na svijetu, a kriza Novaka Đokovića inspirirala je novinara New York Timesa da se pozabavi razlozima kraha srpskog tenisača, pa prenosimo najzanimljivije dijelove.

Phillips u tekstu pod naslovom ”What’s the Deal With Novak Djokovic?” piše o silasku Đokovića s prvog mjesta na ATP ljestvici, o događanjima u njegovu privatnom i sportskom životu te o odnosima sa stručnim stožerom i medijima.

“Đokovića pratim više od 10 godina, ali nikad ga nisam upoznao. Teško ga je pročitati, što je čudno jer malo tenisača izgleda zabrinuto i depresivno kao on. Gledajući Federera ili Nadala, možete stvoriti jasno mišljenje o njima, za razliku od Ðokovića. Novak je bio klaun, imitirao je druge igrače kako bi nasmijavao ljude, bio je iritantan, glumio je ozljede, bio je lažni moralist, dijetalni guru, političar, gubitnik, genije, budala”, počeo je svoj tekst Phillips i napisao kako je Đokovićeva ozljeda u četvrtfinalu Wimbledona njemu tako svojstvena kontradiktornost, dodavši da ”tako želi postati veći od igrača koji su došli do same završnice najstarijeg teniskog turnira na svijetu”.

”Nigdje ga nema godinu dana, uvijek je misteriozna žrtva nekih zavjera. No u isto vrijeme uvijek je tu, kao kralj na bolovanju. Prije samo godinu dana bio je dominantan. Redom je sve gazio. Osvojio je četiri Grand Slama u nizu, šest od osam. Ali nakon poraza od Querreyja prošle godine na Wimbledonu, sve je krenulo nizbrdo. Izgubio je prvo mjesto, ispao je na startu Olimpijskih igara u Riju, u četvrtfinalu Roland Garrosa…

Na terenu nije izgledao toliko nemoćno, nego poput luđaka. Sada je svoju nervozu naglasio nekom vrstom divljeg pogleda iz očiju, izgleda kao da je neispavan. Što se dogodilo, Novače?” pita se američki novinar, pa nastavlja dalje:

”Đoković je uvijek pazio da bude dobar dečko, ali kad se rastao sa svojim stručnim stožerom, navodno je to bio ‘sporazumni raskid’. U priopćenju svi su naveli da su imali sreću i privilegiju raditi s Novakom, ali bizarno je da nitko nije objasnio što se točno dogodilo. Tabloidi uživaju čačkati po njegovu braku. Postoje razne teorije.

John McEnroe je podigao prašinu kad je usporedio Đokovića i Tigera Woodsa, ali Novakov pad je zaista nejasan. Njegov brak, ako je on problem, mene se ne tiče, što ne znači da me to ne fascinira”, piše Phillips i zaključuje kako je Đokovićev kolaps pomogao je Federeru i Nadalu da osvoje najveće turnire, a Murrayu da postane svjetski broj 1.

Nama se pak čini da se Đoković zasitio svega, zaradio je mnoštvo novaca i da mu se više ne živi spartanski kaoo bi i dalje osvajao turnire i bio broj jedan svjetskog tenisa

MP/foto:getty


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->