Predizborna kampanja povodom lokalnih izbora u Bosni i Hercegovini je završena, jutros je nastupila izborna šutnja, sarajevski bend Helem Nejse iskoristio je izbornu šutnju kako bi predstavio spot za pjesmu “Glas”.
U glavnim ulogama su bosanskohercegovački političari Milorad Dodik, Dragan Čović i Bakir Izetbegović, a pojavljuje se predsjednik Hrvatske Zoran Milanović, kao i Srbije Aleksandar Vučić. Oni su se u spotu pojavili zahvaljujući deepfake tehnologiji.
“Petak 13, kao posljednji dan ovogodišnje kampanje, nije svim političarima bio nesretan, jer su neki od njih dobili priliku da se okušaju u novim ulogama – onim statista”, navode iz Helem Nejsea.
Svojevrsne kritike cjelokupnom političkom sistemu, poput ove, sarajevski bend upućivao je i ranije, no ovog puta su granice nadmašili spajanjem kreativnosti sa novim tehnološkim dostignućima.
U tome im je pomogla Via Media, nagrađivana full service komunikacijska agencija sa sjedištem u Sarajevu, koja potpisuje kreativni koncept i izvršnu produkciju spota.
“Budući da je pandemija koronavirusa najviše pogodila političare i državni aparat, odlučili smo da sve regionalne političke lidere pozovemo kao statiste u spot kako bi im barem malo pomogli da prežive ovu tešku godinu, jernije lako vratiti se s kavijara na buraniju. Kao i uvijek, zloupotrijebili su našu naivnu dobrotu primjenjujući njihov ustaljeni princip ‘zavadi pa vladaj”, naglasio je trojac iz grupe Helem nejse – Gagara, Stihomir i Tosh
Reakcije publike su odlične.
“Odlično… Spot razvalio, a glavni protagonisti su odlično ‘odglumili’, iako su potpuni anonimusi svima na Balkanu”, “Kako je dobar spot! Samo istina”, “Volim što je današnja mlada raja u većini skontala neke stvari. Izvući ćemo mi situaciju svojim obrazovanjem i širokim pogledom na svijet”, “Ja sam pustio suzu zbog realnosti”, samo su neki od komentara ispod spota.
Iz benda su istaknuli da je svaka sličnost sa stvarnim osobama slučajna te da se nadaju kako će ova pjesma potaknuti mlade da izađu na izbore.
Helem nejse ( Nije važno) je sarajevska hip-hop grupa koja je nastala 2014. godine, a najpoznatija pjesma im je Kabadahija koji je na YouTubeu ima milijunske preglede. Ovaj spot za manje od sedam sati ima oko 80.000 pregleda.
Megy M. /Foto: screenshot
Bivši ministar zdravstva Vili Beroš iz istražnog je zatvora u petak uputio predsjedniku Sabora zahtjev za aktivacijom saborskog mandata osvojenog na…
Zvonimir Boban dobio je dugogodišnji spor s AC Milanom oko smjene s mjesta sportskog direktora…
U Nyonu je održan ždrijeb četvrtfinala Lige nacija. Ždrijeb je odlučio da Hrvatska za Final…
Komentiraj