1. U članku piše da sam imao 17 godina kad sam otišao u Kanadu. To nije točno, imao sam 16 godina.
2. U filmu “Kosovo: Can You Imagine?” sam intervjuirao i Kanađane i Srbe i Albance te ne predstavlja “srpsko viđenje kosovskog problema”, već viđenje svih sugovornika koji su intervjuirani u filmu.
3. Također, navodi se da se u filmu navodno tvrdi da je kriza na Kosovu izbila krajem devedesetih, iako film analizira povijest kosovske krize još od kraja osamdesetih godina 14. stoljeća, pa bi valjalo urediti to, kako ne biste zbunili potencijalno zainteresirane gledatelje .
4. Autor teksta navodi da je uspostavljanje klerofašističkog režima u Hrvatskoj 1941. godine “velikosrpska priča”, mada je referenca za ovu tvrdnju, zapravo, Roger Griffin iz knjige “The ‘Holy Storm‘: ‘Clerical fascism’ through the Lens of Modernism” , Totalitarian Movements and Political Religions, Vol. 8, N.2 ,213-227, lipanj 2007.
5. Barry Lituchy nije “suradnik” Jasenovac Research Instituta, već direktor.
6. Ne tvrdi Trifković da je Bill Clinton Aliji Izetbegoviću dao savjet o kojem se govori u filmu, već to tvrdi Hakija Meholjić, ratni šef srebreničke policije i član ratnog Predsjedništva ove općine, Trifković to samo prenosi. Žao mi je što nisam uspio samog Meholjića da intervjuiram, pa da i njega optužite za “velikosrpsku propagandu”, na što bih opet reagirao.
8. Teme emisija koje snimam ne bave se teorijama zavjere, već temama širokog spektra, uključujući i činjenicama zavjere. Uostalom, nije li malo smiješno da Mario koji svaki argument svodi na “velikosrpsku propagandu” dijeli drugima lekcije o teorijama zavjere?
9. U tekstu se navodi da moji filmovi prikazuju “miloševićevsko-ćosićevske viđenje povijesti”, ali u mojim filmovima nisam intervjuirao ni Miloševića ni Ćosića, ali jesam Amerikance, Kanađane, Brazilce, Grke, Francuze, Britance, Ruse, Srbe, Hrvate, Bošnjake , Albance, Makedonce, Slovence i filmovi predstavljaju moje viđenje i viđenje sugovornika koji su intervjuirani.
10. Navodi se da su moji filmovi “prepuni paranoidnih teorija, lažnih ekonomskih i povijesnih činjenica.” Za povijesne i ekonomske teorije i činjenice samo vrijeme može biti sud