Traži se više zaposlenika za razne klijente. ”Ovo su početničke pozicije s prilikom za razvoj u brzorastućem i dinamičnom timu”, navode IBM-ovci i objašnjavaju:
”Korisnička podrška ima prvi kontakt s klijentom i njeni zaposlenici kao takvi su ambasadori našeg biznisa i usluga.”
Za ovaj posao u IBM-u dovoljna je završena srednja škola, a u prednosti će biti osobe koje imaju prethodno iskustvo s korisničkom podrškom.
Od ostalih kvalifikacija navodi se kako je poželjno biti informatički potkovan, s dobrim poznavanjem paketa Microsoft Office. Potencijalni zaposlenik mora biti fokusiran na klijenta i, naravno, timski igrač.
Traži se dobro poznavanje engleskog jezika i odlično poznavanje njemačkog jezika u govoru i pismu, što znači da će zagrebački centar za korisničku podršku biti zadužen za IBM-ove klijente u Njemačkoj i Austriji.
Premijer Tihomir Orešković prošli je tjedan najavio kako IBM dolazi u Hrvatsku otvoriti tehnološki centar, prema pisanju slovenskih medija, u igri su bile i Slovenija te Slovačka, ali je Hrvatska ponudila bolje uvjete.