GLEDANOST programa HRT-a pada već treći mjesec zaredom, a prema podacima specijalizirane agencije AGB Nielsen, prvi program Hrvatske televizije u lipnju je imao 15,15 posto gledanosti, tri posto manje od ožujka kad je gledanost iznosila 18,01 posto.
AGB Nielsen istraživao je podatke o gledanosti deset najgledaniji kanala: četiri kanala Hrvatske radio televizije, dva Nove, tri RTL-ova, te muzičkog kanala CMC.
Hrvatska radio televizija nastoji demantirati podatke o padu gledanost objavom da su i dalje najgledaniji u Hrvatskoj.
S HRT-a ističu kako zbroj prosječnih dnevnih udjela u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije pokazuje kako je ukupna gledanost svih programa HRT-a ispred konkurentskih TV kuća na nacionalnoj razini.
“Kada se zbroje prosječni dnevni udjeli u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije, dakle HRT-ovi HRT1, HRT2, HRT 3 i HRT 4 zatim Nova Tv i Doma TV te RTL, RTL 2 i RTL Kockica za mjesec lipanj zbroj je: HRT 27,91 posto, Nova TV 27,5 posto te RTL 21,3 posto”, ističe se u priopćenju HRT Komunikacija.
HRT napominje i da je gledanost kanala HTV1 od 15,15 posto u lipnju ove godine porasla u odnosu na gledanost istoga mjeseca prošle godine, kada je bila 14,63 posto.
Po podacima Agencije o gledanosti u lipnju, koje je prenijela i Hina u vijesti pod naslovom “Gledanost HTV 1 u padu već treći mjesec zaredom”, Nova TV je i dalje najgledanija u Hrvatskoj s 21,4 posto, a RTL je imao 14,32 posto gledanosti.
Na HRT-u se, dakle, hvale da su najgledaniji. Vjerojatno ako se zboje sva četiri njihova programa i usporede s sa samo jednim programom Nove TV. Nakon novog pada, vjerojatno će uključiti i slušanost radijskog programa.
M. R. /foto: hrt