Grupa Podravka u prvom je polugodištu ove godine ostvarila više od dvije milijarde kuna prihoda od prodaje uz neto dobit od 121 milijun kuna. Podravka je pritom ostvarila profit od 85 milijuna, a Belupo 36 milijuna kuna.
Prodaja je, dakle, rasla više od četiri posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, a profit je skočio više od sto posto. Nerevidirane financijske rezultate potvrdili su Nadzorni odbor i Uprava Podravke na zajedničkoj sjednici.
I tržište je snažno reagiralo na objavu Podravkinih poslovnih rezultata. U jednom je času cijena Podravkine dionice na Zagrebačkoj burzi danas probila granicu od 340 kuna uz rast od otprilike sedam posto.
“Riječ je o najboljem operativnom rezultatu i najvišoj operativnoj dobiti prvog polugodišta u dugogodišnjoj Podravkinoj povijesti, a valja istaknuti kako je navedeno ostvarenje rezultat organskog rasta bez izvanrednih utjecaja, što dodatno potvrđuje uspješnost poslovanja Grupe Podravka u prvom polugodištu”, priopćili su iz Podravke.
Kad je riječ o kategorijama proizvoda, valja naglasiti kako je Vegetina divizija Kulinarstvo ostvarila rast prodaje od 4,4 posto, Dječja hrana skočila je sedam posto, a Belupova prodaja veća je za 6,4 posto.
MP/RI/Foto:pxll