Hrvatska pošta prošle je godine uručila više od 17,5 milijuna paketa korisnicima diljem Hrvatske što predstavlja rast od čak 2,5 milijuna paketa u odnosu na 2023. godinu.
Rastuća popularnost e-trgovina i sve veći broj domaćih i međunarodnih brendova koji surađuju s Hrvatskom poštom najviše su utjecali na nastavak rasta paketnog poslovanja.
Hrvatska pošta zadnjih osam godina provodi intenzivnu transformaciju s ciljem prilagodbe paketnom poslovanju koje će u narednim godinama postati ključan izvor prihoda za poštansku i logističku industriju.
Dosad je uloženo 230 milijuna eura u suvremenu infrastrukturu, digitalizaciju te primanja radnika kako bi se stvorili preduvjeti za nove suradnje i nastavak rasta paketnog poslovanja.
Investicijski ciklus nastavit će se i u 2025. sa značajnim ulaganjima u dodatni razvoj kapaciteta i logističkih usluga koja podrazumijevaju nabavu dodatnih strojeva za automatsko sortiranje malih paketa, širenje skladišnih kapaciteta te dovršetak instalacije sustava za automatsko komisioniranje robe.
Upravo će automatski skladišni sustav postati okosnica strategije širenja sve većeg broja logističkih usluga koje Hrvatska pošta nudi poslovnim korisnicima.
Brojni međunarodni e-commerce brendovi iz Europe, Sjeverne Amerike i Azije svoje proizvode dostavljaju korisnicima u Hrvatskoj putem Hrvatske pošte koja je tako izgradila status regionalnog dostavnog i logističkog partnera te je zahvaljujući infrastrukturi i kapacitetima postala ključna za rast e-trgovine u Hrvatskoj.
D.M. /Foto: HP