Kategorije Novac

Objavljen Etički kodeks za zamjenu kune eurom, evo što to znači

Širi dalje

Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja izvijestilo je da je uspostavilo Etički kodeks za zamjenu hrvatske kune eurom, kojem su pozvani pristupiti svi poslovni subjekti koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima jer time potrošačima jamče da će transparentno i pouzdano poslovati.



“Nakon uspješnog ispunjavanja konvergencijskih kriterija, Hrvatska od 1. siječnja 2023. postaje 20. članica europodručja”, navodi se u priopćenju iz Ministarstva.

“Uvođenje nove valute u svakom je društvu velika tema koja otvara mnoga pitanja, a kod određenog dijela potrošača izaziva i zabrinutost. Ona se prije svega odnosi na to hoće li pojedini poslovni subjekti iskoristiti uvođenje eura za neopravdano povećanje cijena”, dodaje se.

“Stoga je Ministarstvo, u suradnji s Koordinacijskim odborom za prilagodbu gospodarstva i zaštitu potrošača uspostavilo Etički kodeks, koji će doprinijeti stvaranju sigurnog okruženja za potrošače te omogućiti pouzdano i transparentno uvođenje eura u Hrvatskoj.

Svi poslovni subjekti koji posluju u izravnom odnosu s potrošačima pozvani su pristupiti Etičkom kodeksu, jer činom pristupanja svojim potrošačima jamče da će transparentno i pouzdano poslovati. Pristupanje Etičkom kodeksu je dobrovoljno i potpuno besplatno”, naglašavaju.

“Od svakog poslovnog subjekta očekuje se da posluje u skladu s načelima Etičkog kodeksa te tako kontinuirano doprinosi transparentnosti i zaštiti potrošača u procesu uvođenja eura.

Poslovni subjekti moći će zatražiti pristupanje Etičkom kodeksu online od kolovoza 2022. do prosinca 2023., a popis poslovnih subjekata koji pristupe Etičkom kodeksu bit će javno dostupan na internetskoj stranici www.euro.hr”, ističe se u priopćenju.

“Pristupanjem Etičkom kodeksu poslovni subjekti jamče provedbu njegovih načela te stječu pravo na postavljanje vizualne identifikacijske oznake – logotipa i slogana, na svojim prodajnim mjestima i mjestima pružanja usluga, uključujući i prilikom provođenja promotivnih i marketinških aktivnosti.

Inicijativa Etički kodeks provodi se pod sloganom SVAKI CENT SE BROJI, SVAKA KUNA SE RAČUNA, a cilj je da potrošači budu sigurni da se svaka njihova kuna zaista računa”, zaključuje se u priopćenju.

Hina/Foto: pxll


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od

Najnovije

Podravka otvorila logističko-distributivni centar vrijedan 48 milijuna eura

Podravkin  logističko-distributivni centar u Koprivnici, vrijedan 48 milijuna eura, koji se prostire na 26.000 četvornih…

38 minuta prije

HRT-ova anketa: Milanović vodi, ali nije tako siguran u drugom krugu

Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…

13 sati prije

Slučaj Beroš, analiza postupanja: Turudić – Milanović 3:0

EPPO je od slučaja Beroš htio napraviti „TOPOVSKI UDAR“ na Turudića i Plenkovića (više…)

13 sati prije