U Italiji je koronavirus ubio na tisuće ljudi, deseci tisuća su zaražen, a nogometna natjecanja zbog te katastrofe su prekinuta.
Kao pomoć u prevenciji korone iz Milana (glavni grad Lombardije koja je najviše pogođena koronom) odlučili su pokazati građanima Italije da se moraju pridržavati mjera opreza.
Slavni klub je rastavio’ svoj grb na tri dijela kako bi svima pokazao da je u ovom trenucima distanca među ljudima ključna kako bi se broj zaraženih smanjio.
“Ostati na distanci će nas vratiti ponovo sve zajedno”, poručili su iz Milana.
Staying distant now will make being back together all the more special later ❤🖤
Ora stiamo distanti, ma quando torneremo a stare insieme sarà ancora più bello ❤🖤#SempreMilan #iorestoacasa pic.twitter.com/x70SCLNkwc— AC Milan (@acmilan) March 26, 2020
Prevenciji korone pridružio se u njemački automobilski div Audi koji je promjenio svoj prepoznatljivi znak.
Naglašavajući potrebu za socijalnim distanciranjem na lokalnom tržištu lansirao je mini-kampanju u kojoj je razdvojio svoja četiri kruga.
Audijev logo datira od 1932. godine i ovo je prvi put da je promijenjen. Jedan krug predstavlja Audi, a ostala tri DKW, Horch i Wanderer.
Uz razdvajanje logotipa ide i poruka: ne napuštajmo domove, održavajmo razmak, ostanimo zdravi, podržavajmo jedan drugoga.
Megy M. /Foto:društvene mreže