Frljićevu predstavu išao sam pogledati da vidim kako biskup Bogović pričešćuje muslimana sa svinjskom glavom

21 siječnja, 2018 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Hasanbegović je rekao i da je ravnatelj Kerempuha ne bi Frljiću dao da režira predstavu, i to ne iz političkih, nego estetskih razloga.



Zlatko Hasanbegović, bivši ministar kulture, i provokativni kazališni Oliver Frljić javno se ne vole. Politički tajnik Neovisnih za Hrvatsku ipak je otišao na premijeru predstave Frljićeve predstave “Šest likova traži autora”  u kazalištu Kerempuh, a za Večernji list je obajsnio motive dolaska.

 

“Na predstavu sam otišao iz dva razloga. Da bih mogao komentirati, moram je pogledati. Drugo, zbog urođene znatiželje s obilježjima stanovitog mazohizma. Zanimalo me, naime, kako na sceni izgleda moj lik sa svinjskom glavom kojeg u stavu muslimanske molitve lopatom kokaina pričesti biskup Mile Bogović”, rekao je Hasanbegović i nastavio:

“Jedina žrva je veliki Prandello”

“Zanimalo me i kako izgleda moj kazališni lik koji nakon biskupske kokainske pričesti sudjeluje s kazališnom Željkom Markić, Velimirom Bujancem, Josipom Klemmom i ostalima u nogometnom udaranju glave mrtvog novorođenčeta. Zanimalo me i kako izgleda prizor kada lik silovane žene polegnute na hrvatsku zastavu simbolički revolveraškim hicem likvidira sve spomenute. Osim toga, u predstavi tu i tamo ima i Pirandella”.

Hasanbegović se, kaže, zapitao tko je, zapravo, meta i žrtva, kako je rekao, Frljić-Ljuštininog performansa kojeg, nastavio je, vidi kao dostojan spomenik višedesetljetne hegemonije i svevlašća Dušana Ljuštine u kulturi Grada Zagreba:

“Žrtva i meta nije ni biskup Bogović, ni ja, ni Bujanec ni Željka Markić, kao ni hrvatska zastava. Žrtva i meta je samo jedna. Veliki Luigi Pirandello koji na onom svijetu sada žali jer nije oporučno zabranio Frljiću i njemu sličnima netalentiranim ekshibicionistima zloporabu svog opusa”.

Megy M. /foto:


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->