U svibnju krvave 1992. godine tek rođenom HRZ-u donio je borbeni avion MiG-21. Moral naših vojnika uzletio je prema nebeskim visinama na krilima tog mitskog aviona.
PIŠE: Marko Marković
Uspješno je taj pilot izvršavao zadaće koje su naočigled bile nemoguće. Kada je god bila zgoda taj pilot je isticao samo sebe i svoje junaštvo. Ja, ja, i samo ja.
Drugi piloti HRZ-a za njega nisu postojali, a letjeli su i drugi i isto junačka djela radili. Nije to od našeg pilota bilo lijepo, a ni pošteno prema drugima. Ipak, on je samo dobar pilot i ništa više…
Iz borbene eskadrile prebacuje se naš pilot u tadašnji ZTZ. Izgradivši gotovo pa nadnaravni kult o sebi, ostvarila mu se želja postati probnim pilotom. Iako nema ni sata škole za probnog pilota, sam se proglasio probnim pilotom. Tko mu što može. Ne čudi to, jer on je samo dobar pilot i ništa više…
Imao je naš pilot i svoju rolu 2013. u famoznom remontu MiG-ova. Žestoko je napadao sve one koji su se drznuli kritizirali taj kvazi remont. Onako baš u montipajtonovskoj zajebanciji, groteskno zvuči da se naš pilot nije zapitao, recimo, kako to da avioni iz tog nesretnog remonta mogu imati dva serijska broja?
To je, zapravo, bilo očekivano, jer on je samo dobar pilot i ništa više…
Na sam dan umirovljenja naš je pilot na Pantovčak došao u službenoj odori s brošem – Gripena!?
Kako, zašto, čemu?
Višegodišnja želja bila mu je i postati generalom. Ali, želja ostade samo želja.
Predsjednica države nije naivna, jer naš pilot je samo dobar pilot i ništa više…
Bučno je preko medija naš pilot nasrnuo na ministra obrane zbog kupnje izraelskog F-16 Baraka. Žestoko i vatreno. U svim tim njegovim istupima nije bilo niti jedne elementarne tehničke logike.
Kako je krenuo, tako se i ugasio. Ili su ga ugasili?
Ipak, on je samo dobar pilot i ništa više…
Možda našem pilotu, danas nemirnom i nestašnom umirovljeniku, teško pada umirovljenje. Nije lako, jer bijaše on uvijek u zraku, uvijek u društvu generala i ministara. Godinama pod toplim svjetlima pozornice. Danas, godine Gospodnje 2018., svjetla reflektora više nema. Mirovina trese poput kakve hladne groznice.
Kao da je pod stare dane postao svjestan da je samo pilot. I ništa više…
Foto:MORH