Na svečanostima inauguracije prvog čovjeka najmoćnije zemlje svijeta – američkog predsjednika Joea Bidena, svoje mjesto našla je i Hrvatska. Odlična prilika za promociju naše zemlje i njezinih kvaliteta.
Za promociju peljeških vina u SAD-u zaslužan Robert H. Benmosche, svojedobno čelni čovjek najveće svjetske osiguravateljske grupacije AIG i Obamin savjetnik koji je kao strastveni zaljubljenik u dalmatinska crna vina 2006. podigao terasaste vinograde Dingača na južnim padinama i uz more kod Vignja na Pelješcu, piše dubrovniknet.hr.
“Jedno vino je Zinfandel Benmosche, a drugo je Dingač Benmosche. Oba vina su autohtone hrvatske sorte i radi se o zrelim, težim, bogatijim, korpulentnijim vinima. Ja bih rekao da je dingač zapravo lijek i uopće me ne čudi odabir stručnjaka koji rade očito sa novim predsjednikom, novim uredom, da se odlučuju za jedno takvo vino”, objasnio je za Dnevnik.hr sommelier Siniša Lasan.
Odlična je to prilika za promociju naše zemlje. Pogotovo kad znamo, ističe profesor Božo Skoko, da Amerikanci itekako vode računa o simbolici.
“Znanstveno je utvrđeno da je najpoznatija američka vinska sorta Zinfandel originalno došla iz Dalmacije i da su je donijeli sa sobom hrvatski iseljenici. Ovo ima jednu snažnu simboliku koju eto Amerikanci koriste i žele se prikazati kao značajno useljenička zemlja“, tvrdi Skoko.
A Hrvatska vina oduševljavaju i Britance, pa je tako pretprošle godine, sada britanski premijer, a tada ministar vanjskih poslova Boris Johnson, rekao kako se raduje danu kada će u trgovini u koju ide u Londonu moći kupiti dingač i pošip.
Naša se vina piju i na kraljevskom dvoru. Traminac se služio na krunidbi kraljice Elizabete druge. I ne samo vina, poznati su i sirevi, maslinovo ulje. Bivša zastupnica u europskom parlamentu Marijana Petir organizirala je brojne promocije hrvatskih proizvoda.
“Nakon što su ih probali željeli su znati i više o Hrvatskoj, najavili su da će Hrvatsku svakako i posjetiti. To potvrđuje onu narodnu da ljubav ide kroz želudac i mi možemo sigurno našu kvalitetnu hranu iskoristiti za promociju na najbolji mogući način ali i za jačanje našeg turizma“, istaknula je.
“Prema različitim indeksima popularnosti pojedinih zemalja Hrvatska kotira relativno dobro. Prve asocijacije su obično prirodne ljepote i turizam, međutim, ono gdje Hrvatska jako loše stoji su hrvatski brendovi. Jednostavno ispitanici diljem svijeta ne mogu se sjetiti rijetkih proizvoda koji dolazi iz Hrvatske“, zaključio je Skoko.
Prva prilika za to poboljšati je, izgleda, Bidenova inauguracija.
Megy M. /Foto:Guliver Images
Bivši ministar zdravstva Vili Beroš iz istražnog je zatvora u petak uputio predsjedniku Sabora zahtjev za aktivacijom saborskog mandata osvojenog na…
Zvonimir Boban dobio je dugogodišnji spor s AC Milanom oko smjene s mjesta sportskog direktora…
U Nyonu je održan ždrijeb četvrtfinala Lige nacija. Ždrijeb je odlučio da Hrvatska za Final…
Komentiraj