Nekoliko dana prije 18. studenog kad će se obilježiti 30. obljetnica bitke za Vukovar, od ove godine i državni blagdan Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, Borovo će na tržište, putem web trgovine i svoje 74 klasične prodavaonice, pustiti u prodaju posebnu ediciju popularnih “Zenga” čizama.
“Okrugli jubilej tražio je i od Borova osmišljavanje prigodne posvete. Odlučili smo se da to bude crna verzija našeg najpopularnijeg proizvoda, “Zenga” čizmi.
S obzirom da će se u prodaju pustiti serija od 600 komada nazvali smo ju “limited black edition”, a kako se to događa i svih ostalih godina, vjerojatno će ih se najveći broj prodati u našim trgovinama na sam Dan sjećanja na žrtvu Vukovara, istaknuo je Marko Đavić, marketinški kreator Borova.
I crna će kao i žute ili smeđe verzije imati utisnut logo vukovarskog vodotornja, a Đavić najavljuje i mogućnost personalizacije u nekim kasnijim “black” serijama, piše Novi list.
Priču o vukovarskim žutim ili Zenga čizmama miožete pročitati OVDJE
>> TRAJNIJE OD ŽIVOTA: Priča o vukovarskim „žutim“ ili „zenga čizmama”
M.M. /Foto: Borovo