Agencija za elektroničke medije (AEM) objavila je analizu gledanosti televizijskog programa za kolovoz prema kojoj je najgledaniji televizijski kanal HRT 1 s 14,01 posto gledanosti (share), slijedi Nova TV s 13,18 i RTL s 9,29 posto gledanosti.
Na popisu 15 najgledanijih televizijskih kanala slijede HRT 2, Doma TV i RTL 2 s gledanošću od 7,35 do 4,61 posto, HRT 4 ima 1,94, a HRT 3 1,26 posto sharea, a kao posljednji navedni kanal u analizi naveden je Fox s 0,98 posto gledanosti.
Najgledanija emisija u kolovozu bio je prijenos finala nogometne Lige prvaka na HRT 2 s 41,3 posto sharea, prijenos polufinala tog natjecanja na HRT2 imao je 33,83 posto, a kao treća i prva informativna emisija po gledanosti bio je Dnevnik Nove TV s 31,76 posto.
U petnaest najgledanijih emisiji po četiri ih je bilo prikazano na HRT 1 i HRT 2, pet ih je s Nove TV, a dvije iz produkcije RTL Televizije.
Od nezemaljskih televizijskih kanala najgledaniji je Nickelodeon s 3,52 sharea, slijede N1 i National Geographic s 3,33, odnosno 1,4 posto.
Istraživanje je provela tvrtka AdScanner d.o.o. na uzorku od 900 kućanstava koja predstavljaju 720.000 IPTV i kabelskih kućanstava u Hrvatskoj.
Javna objava anketa gledanosti televizijskog programa ponovno je pokrenuta na stranicama AEM-a krajem svibnja kada je bila objavljena prva analiza gledanosti televizijskih programa od srpnja do prosinca 2019. izrađena u suradnji s agencijom AdScanner, HT-om i A1.
Cilj AEM-a je omogućiti uvid u trendove gledanosti unutar cjelokupnog televizijskog tržišta, na raznovrsnim distribucijskim platformama, a što uključuje i dio naplatnih televizijskih usluga i to na mjesečnoj razini, ističu u Agenciji za elektroničke medije.
R.I. /Hina/Foto:hrt