Nakon objave rezultata Split se sve više polarizira, mahom na bučne Kerumove pristaše i one koji se zgražaju nad činjenicom da ovaj uopće ima šansu ponovno osvojiti vlast. Financiranje kampanje posebna je tema…
‘Ankete su ankete, sve će se vidjeti za nekoliko dana. Mislio sam proći već u prvom krugu, ali očito je da će biti drugoga i da u njega idemo ja i Opara’, kaže Kerum uvjeren da stoji bolje nego što istraživanja pokazuju.
U dosadašnjem dijelu kampanje on je, s izuzetkom jednog žestokog ispada prema novinarki HRT-a, nastupao dosta smireno i afirmativno. S druge strane, otvoreno je najavljivao da bi kao gradonačelnik i dalje bio u sukobu interesa te plaćao kazne za to.
Birače nastoji pridobiti besplatnom janjetinom i ćevapima, koncertima i podjelom prigodnih paketića, što je u nekoliko navrata izazvalo scene koje se obično viđaju prilikom dodjele humanitarne pomoći na Bliskom istoku.
Ovog petka poklanja i besplatan koncert Miše Kovača na Rivi
Upitan za podatak da dosad nije prijavio nikakve troškove i donacije u kampanji, premda je na splitskim ulicama, kao i u medijima, golim okom vidljivo da je uložio najviše. Prije nešto više od mjesec dana hvalio se da će potrošiti oko četiri milijuna kuna.
‘Ne mogu dati konkretnu izjavu ako podaci nisu sto posto točni, a sada nemam vremena za zbrajanje jer imam drugih prioriteta. Kampanja će koštati puno, vidjet ćemo kad zbrojimo na kraju. Sve će biti proknjiženo’, objašnjava Kerum zašto je izbjegao zakonsku obvezu preliminarne objave troškova sedam dana prije izbora.
Za tportal tvrdi da zasad ima dvije donacije, 100 tisuća kuna od tvrtke ‘Fornix’ i 200 tisuća od ‘Jokera’, no obje su u vlasništvu njega ili članova njegove obitelji.
‘Građani Splita ne žele se prodati za sto kuna i iz anketa je evidentno da će se voditi borba za vraćanje Keruma na mjesto gdje je bio neuspješan, ili za kandidata koji jamči promjenu i Split za svih, a ne samo za rodbinu i pajdaše’, kaže Krstulović za tportal, primijetivši da nikada dosad jedan HDZ-ov kandidat nije imao ovako visok rejting uoči izbora.
‘Svi naši pokazatelji i ankete potvrđuju da nadmoćno pobjeđujemo u drugom krugu. Ovo je borba između proeuropskog i radišnog Splita protiv klijentelizma koji nas vraća osam godina unatrag. Čak i u kampanji mi smo potpuno transparentno prikazali svaku potrošenu lipu, a on se i dalje ruga građanima
‘, upozorava HDZ-ov kandidat.MP/foto:cropix
Podravkin logističko-distributivni centar u Koprivnici, vrijedan 48 milijuna eura, koji se prostire na 26.000 četvornih…
Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…
EPPO je od slučaja Beroš htio napraviti „TOPOVSKI UDAR“ na Turudića i Plenkovića (više…)
Komentiraj