Prostor Hipodroma bit će transformiran u “pravi koncertni grad”, s impresivnom pozornicom visokom 30 i širokom 110 metara. Publika će imati priliku pratiti koncert putem LED ekran, postavljenih na svakih 50 metara kako bi svi posjetitelji mogli uživati u vizualnim efektima.
Thompsonov koncert na zagrebačkom Hipodromu oborio je sve rekorde s prodanih 281.774 ulaznica u samo 24 sata, čime je postao najprodavaniji koncert na svijetu, a zbog ogromnog interesa najavljena je i prodaja dodatnih ulaznica nakon dogovora o proširenju kapaciteta.
Thompson nastupao je prošlog ljeta Imotskom i Dugopolju, a cijene ulaznici za koncert u Zagrebu ostale su iste. Povodom Dana dubrovačkih branitelja u Dubrovniku pjevao pred gotovo 20 tisuća ljudi koji su s njim uglas pjevali njegove hitove.
Za koncert u Zagrebu prodano je točno 281.774 ulaznica s prošlog petka na subotu, a i sam Thompsonov tim iznenađen je zanimanjem za koncertom, što je potvrdio i njegov menadžer Zdravko Barišić.
Od Grada je tražen datum za novi koncert, ali je Tomaševićeva uprava to odbila pa je zatraženo povećanje koncertnog prostora kako bi svi koje žele mogli nazočiti koncertu. Nove ulaznice bit će uskoro puštene u prodaju.
Nema predgrupa ni gostiju
Organizatori su odlučili da koncert u potpunosti bude posvećen Marku Perkoviću Thompsonu, bez predgrupa i gostujućih izvođača. Osim glazbenog užitka, posjetitelje očekuje i nesvakidašnji pirotehnički i vizualni spektakl, uključujući i nevjerojatnu koreografiju dronova na nebu iznad Zagreba.
Gradnja pozornice zahtijevat će oko 350 tona skele, a uz to će se postavljati i tribine. Poseban izazov predstavlja infrastruktura jer na Hipodromu trenutačno nema osnovnih resursa poput struje i vode. Stoga će se morati dopremati agregati, kabeli i ostala oprema, što dodatno povećava logistiku ovog pothvata.
“Marko će odraditi svoj dio posla vrhunski, u to ne sumnjamo, a u produkcijskom i glazbenom smislu jamčim da će sve biti u redu. Već smo krenuli nabavljati opremu po Europi, jer u Hrvatskoj nema toliko opreme za toliki broj ljudi. Dakle, ni zvuka, ni lighta, ni videa, ni led ekrana, ali ima po Europi. Dio ćemo naći u Hrvatskoj, dio vani”, objasnio je Barišić.
Zvuk će također biti na razini dosad neviđenoj na ovim prostorima. Organizatori planiraju postaviti čak 700 kutija razglasa kako bi osigurali savršen audio doživljaj. Za usporedbu, zagrebačka Arena, jedan od najvećih koncertnih prostora u Hrvatskoj, koristi između 24 i 32 kutije razglasa.
Gradilište na Hipodromu kreće u lipnju
S obzirom na veličinu i kompleksnost projekta, pripreme na Hipodromu počinju mjesec dana prije koncerta. “Vjerujem da će u prosjeku 300 do 500 ljudi dnevno biti uključeno u radove,” istaknuo je Barišić.
Prostor Hipodroma bit će transformiran u “pravi koncertni grad”, s impresivnom pozornicom visokom 30 i širokom 110 metara. Publika će imati priliku pratiti koncert putem LED ekrana ukupne površine od 1500 do 2000 četvornih metara, postavljenih na svakih 50 metara kako bi svi posjetitelji mogli uživati u vizualnim efektima.
Kako bi osigurali dovoljno prostora za sve posjetitelje i logistiku, organizatori su se dogovorili s Gradom Zagrebom te dokupili dodatni dio terena na Hipodromu. Uskoro će biti potpisan i aneks ugovora koji će to formalizirati.
S obzirom na neviđeni interes publike i produkcijske standarde koji se planiraju, ovo bi doista mogao biti koncert kakav Zagreb, Hrvatska ni Europa još nisu vidjeli.
Megy M. /Foto: Press