Pilot Ivan Selak objavio snimku: “Laž je da nisam, letio sam iznad Ukrajine 39 puta!”

14 prosinca, 2019 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Umirovljeni vojni pilot Ivan Selak, povodom Dana hrvatskog ratnog zrakoplovstva, objavio je snimku jednog od letova hrvatskog MIG-a 21 iznad Ukrajine. Time je htio demantirati brojne izvještaje koji svjedoče lošem remontu zrakoplova HRZ-a u Ukrajini



Selak je najprije na svom Facebook profilu svojim kolegama čestitao Dan Hrvatskog ratnog zrakoplovstva, a onda uz objavu svog leta iznad ukrajinskog aerodroma Odessa napisao

“Svim bivšim , sadašnjim i budućim pripadnicima HRZ sretan vam vaš (naš) dan .
Neka je vječna slava i hvala svim poginulim i preminulim pripadnicima HRZ.
Ovo je video polijetanja jednog lijepog zimskog dana sa aerodroma Odessa, Ukrajina, gdje inače po najinformiranijim ljudima hrvatske nisam letio (i 39 puta tako). A i ovaj avion isto nije letio. Primjetih da ih je jučer šest letjelo, a ne dva kako opet najinformiraniji pričaju. Pripadnici EBA(piloti i tehničari) svaka vam čast za vaš trud i rad.

Selak spominje i pojedine figure u Hrvatskom saboru koje su, kako kaže, bile angažirane “u toj jadnoj ujdurmi”.

“Tko je smatrao da uopće nisu obavljani probni letovi u Ukrajini, provlačio se kroz novinske članke, pored ostalog. Ti koji su dilali informacije bili su promotori remonta u Rumunjskoj (koji bi bio, da je ostvaren, skoro 4 milijuna dolara skuplji).”

“Čak i pojedine figure u Hrvatskom saboru bile su angažirane u toj jadnoj ujdurmi. Čak i ljudi koji su istraživali i istražili sramotni mito od strane jednog člana tima u kojem sam bio i ja, postavili su mi pitanje – jesam li zaista obavljao probne letove? Njih razumijem, oni imaju posao da ne trebaju nikome vjerovati.”

“Inače, o svemu sam javno rekao svojevremeno na saborskom Odboru za obranu, a i javno sam o tome govorio – oni koji su bili zainteresirani za moju priču su to objavili, oni koji imaju svoj stav bez da ga uopće provjere ne samo na način da upitaju direktne sudionike pa da donesu sud, to naravno nisu objavili (njihovo pravo). Tu je za mene kraj priče”, rekao je Selak.

Početkom godine u intervjuu Glasu Istre je rekao:

“Remont je koštao nešto više od 13 milijuna dolara. Kao članica NATO-a dužni smo svoj zračni prostor kontrolirati i nadzirati. Radimo li to s MIG-ovima od posljednjeg remonta? Da, radimo, i tako već nekih četiri godine. A pritom radimo i trenažu, školujemo naše pilote. Dakle, pokrili smo Air Policing, koji države bez vlastitog zrakoplovstva košta 20, 30 ili 40 milijuna nečega, dolara ili eura.

Evo, u našem slučaju neka taj trošak, od recimo 20 milijuna nečega godišnje, kroz ove četiri godine iznosi 80 milijuna. A koliko smo ono platili remont? Platili smo 13 i nešto milijuna, dakle šest puta nam se isplatio taj toliko ‘očajan i katastrofalan’ remont”, kazao je Selak.

M.M. /Foto: screenshot

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  


-->