Premijer Andrej Plenković današnju je konferenciju za medije držao u neobičnom stajlingu. Plenković se pred novinarima pojavio u sportskoj majici belgijskog brenda Bouvy koju je vjerojatno kupio u Bruxellesu.
Premijer je pressicu održao u dvorištu zgrade Vlade, a govorio je Nacionalnoj razvojnoj strategiji Republike Hrvatske do 2030. godine te Nacionalnom plana oporavka i otpornosti te novim mjerama zaštite od koronavirusa
Bio je odjeven o mornarsko plavu majicu iz Polo Rugby kolekcije koja stoji 149 eura, što je oko 1100 kuna
Nije ovdje tema cijena majice, nego činjenica da se pojavio u robnoj marci stranog proizvođača. U takvim situacijama uobičajeno je da tv kuće prekriju logo proizvođača, što u ovom slučaju ni jedna tv kuća ni portali nisu učinili.
Neprimjereno je da se premijer, niti bilo koji drugi dužnosnik u Hrvatskoj, pojavi kao reklamni pano bilo kojeg proizvođača, ni hrvatskog, a kamoli nekoga izvan Hrvatske.
Svojedobno je na HTV-u bila velika afera kad se u jednom prilogu, snimljenom na Jelačić placu u Zagrebu, u pozadini naglašeno vidio logo jednog teleoperatera. Sumnjalo se da je riječ o dogovorenoj (i plaćenoj?) reklami.
Uprava HTV-a javnost je o tome obavijestila na pressici na kojoj su napravili još veću glupost. Tijekom pressice na stolu ispred članova uprave nacionale tv kuće stajali su austrijski Pago sokovi.
Iako je danas bio prilično opušten, Plenković se u petak s Milanovićem obračunavao u odijelu. Iskombinirao je tamno plavi sako s kravatom iste boje, a košulja je bila nešto svjetlija. Uz odijela premijer često nosi bedž u bojama hrvatske zastave.
Megy M. /Foto: screenshot
Gong je danas pozvao Državno izborno povjerenstvo (DIP) da istraži slučaj, kako kažu, “difamacijske kampanje”…
Crna Gora je večeras u Bruxellesu zatvorila tri od četiri poglavlja, Hrvatska je blokirala zatvaranje…
Da bi odobrovoljila Hrvatsku Vlada Crne Gore je prije dva dana donijela odluku da se…
Komentiraj