Iz 2X1 komunikacije reagirali su na istraživanje objavljeno na Direktno.hr, i još nekim “udbo-ustaškim” portalima, koje potpisuje tvrtka ‘Digital 2X1’ iz Vinkovaca. Cilj ankete bio je uniziti Most, a dignuti Domovinski pokret.
“Dozvolite da vam se obratimo u povodu pojave tvrtke „Digital 2X1“, odnosno istraživanja objavljenog na portalu Direktno.hr. Naime, kako stoji u tekstu, istraživanje potpisuje navedena tvrtka, odnosno „Digital 2X1 agencija za ispitivanje javnog mijenja“.
Uvidom u registar Trgovačkog suda zaista je vidljivo postojanje takve tvrtke.
Ne ulazeći u motive i naručitelje ove farse s lažnim oznakama, usporedive s proizvodima kakvi su se znali viđati u popularnim prodavaonicama u Konjščinskoj ulici zagrebačke Dubrave, ono što bismo ovim putem željeli je tek upozoriti javnost kako se radi o tragikomičnom pokušaju kloniranja agencije 2X1 komunikacije iz Zagreba (pa čak i njezina logotipa), koja se više od desetljeća bavi istraživanjem tržišta te redovitim mjesečnim ispitivanjem političkih preferencija.
Agencija 2X1 komunikacije savjetuje se s pravnicima oko ovog slučaja, a do svršetka tog postupka poduzeću Digital 2X1 j.d.o.o. zahvaljujemo na gesti admiracije ( divljenja , op.a.) te im nesebično nudimo svoju pomoć oko kreativnih rješenja u izboru naziva i vizuala”, ističe se u priopćenju 2X1 komunikacije koje potpisuje direktor Krešimir Kartelo.
Agencija osnovana krajem prošle godine
Agencija „Digital 2X1“ je osnovana 30. listopada 2023., kao djelatnost navodi se “istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja”, a temeljni kapital joj je 1 euro. Direktor je Vlado Čuljak, sjedište je u Vinkovcima, a datum otvaranja računa je 20. studenog 2023.
Među ostalim djelatnostima navode se i organiziranje koncerata, promidžba, usluge dizajna, audiovizualne djelatnosti
Portal Telegram piše da je Vlado Čuljak, poznat i kako Vlado Citroen, prijatelj Marija Radića, neformalnog šefa Domovisnkog pokreta. Radić je prije nekoliko godina snimljen u Ceriću kraj Vinkovaca, na fešti uz turbo folk, kako stavlja krunu na glavu Vladi Čuljku.
Čuljak je nadimak ‘Vlado Citroen’ dobio iz vremena dok je bio zastupnik francuskog Citroena i u Vukovaru imao salon njihovih automobila. Tada je bio najuspješniji diler Citroenovih vozila u Hrvatskoj, oko vrata nosio zlatni lanac na kojem je bila pločica s logotipom Citroena.
Most ne prelazi prag
“Rezultat DP-a u anketi neće sjesti Plenkoviću: Imaju najveći skok u prvoj izbornoj jedinici”, naslov je na portalu Direktno.
Prema toj anketi, SDP s partnerima ima potporu od 29,2 posto birača, HDZ uživa potporu 27,4 posto birača, Možemo je na 12,2 posto glasova, Domovinski pokret na 11,3 posto birača, a Most na 4,6 posto birača – dakle ispod izbornog praga.
Direktno piše da je anketa obuhvatila 1010 ispitanika, a provedena je od 25. do 29. ožujka, nakon što je najavljena koalicija Domovinskog pokreta i stranke Pravo i pravda Mislava Kolakušića, koji će biti nositelj u toj izbornoj jedinici. “Time se može objasniti nagli rast potpore ovoj političkoj opciji”, pišu.
Jedan od ključnih ciljeva je MOST spusti ispod praga. U odnosu na sve ostale agencije spustili su 3,5 do 4 posto
U anketi izvorne agencija 2×1 rezukltati su ovaki: SDP-ova koalicija – 29,50 %, HDZ – 27 %, Možemo 10 %, Most-Hrvatski suverenisti 7,75% i Domovinski pokret 6,75 %.
M. Marković/Foto: pxll