SPOT za kampanju “Počeši s razlogom” postao je hit na društvenim mrežama.
Kampanje provodi Klinički bolnički centar Zagreb s ciljem podizanje svijesti o važnosti redovitog samopregleda testisa kako bi se rak otkrio na vrijeme. Glavni “glumci” kampanje su nogometaš Dario Srna, pjevači Neno Belan i Marko Tolja, rukometaš Zlatko Horvat, redatelj Dalibor Matanić i mnogi drugi.
Predstavljena je i internetska stranica www.pocesisrazlogom.com kao glavni izvor informacija o samopregledu testisa.
Bivši ministar zdravstva Vili Beroš, koji je u istražnom zatvoru zbog sumnje na korupciju u…
Domagoj Juričić, nekadašnji predstojnik ureda Kolinde Grabar-Kitarović, je u podcastu Krešendo Nove tv ispričao kako je…
Dragan Marković Palma preminuo je u 65. godini nakon kratke bolesti. Osebujni bivši gradonačelnik Jagodine…
Komentiraj