Predsjednički kandidat Miroslav Škoro reagirao je na jumbo plakate koje je u nekoliko gradova u Hrvatskoj postavilo Srpsko narodno vijeće.
Na plakatima su (zasad) slogani troje predsjedničkih kandidata – Škore, Milanovića i Grabar Kitarović – napisani na ćirilici uz poruku ‘da se bolje razumijemo”.
“Hrvati i Srbi puno bi se bolje razumjeli da Milorad Pupovac od svega ne radi etnobiznis. Oglasni je prostor prilično skup (ja to dobro znam jer ga plaćam iz svog džepa) pa bi valjalo saznati odkud Plenkovićevom koalicijskom partneru novac za ovakvu rastrošnost”, napisao je na svom Facebook profilu Škoro.
Srpsko narodno vijeće pokrenulo je kampanju Da se bolje razumijemo “za normaliziranje upotrebe ćiriličnog pisma u javnoj i privatnoj sferi.
Naša je kampanja počela u Vukovaru u kojem je značajan broj Vukovaraca i Vukovarki zakinut za svoja ljudska i manjinska prava. Vijećnici su Gradskom vijeću ponudili tekst Statuta na ćirilici iskazavši time odanost samome tekstu Statuta kao i vlastitom gradu.
Veličina tog i bilo kojeg drugog grada mjeri se i mjerit će se otvorenošću i međusobnim uvažavanjem njegovih građana, ali i svih onih koji u njega dolaze u dobroj vjeri.
Srpsko narodno vijeće ovom kampanjom, kao i svim drugim aktivnostima, poziva na dijalog, na razumijevanje, na usuglašavanje, na mir. Ćirilica je pismo koje šaljemo hrvatskoj kulturi odnosno koje, nakon njezina nepotrebna čišćenja, vraćamo hrvatskoj kulturi. Pismo ne može biti manjinsko i ne može biti simbol destrukcije. Nastajalo je i srastalo s pismenošću i kulturom mnogih naroda pa tako i srpskog.”, stoji na službenim stranicama.
Na kraju navode da je cilj “ohrabrivanje naših sugrađana, osobito onih kojima je dosta straha i četiri zida”.
R. I. Foto: