Prije tri dana, 26. lipnja 2020., Facebook je uklonio stranicu grupe “Grupa potpore Karolini Vidović Krišto”, koja je brojala 20.080 članova, a danas je taj slučaj komentirao Miroslav Škoro, šef Domovinskog pokreta Miroslava Škore.
Administratori strance su objavili da je Facebook stranica ugašena zbog širenja govora mržnje, a za gašenje stranice optužili HDZ i SDP, navodeći da je o grupa je ugašena tjedan dana prije parlamentarnih izbora!
“Kad smo zatražili da nam se dostavi na uvid o kojoj se objavi točno radi i tko je od administratora istu pustio, nastupila je šutnja (tipično SDP/HDZ-ovski ljevičarski način komunikacije “IGNORIRAJ”).
Navode da je grupa osam godina funkcionirala bez problema, a otkad je Karolina Vidović Krišto obznanila kandidaturu za parlamentarne izbore grupa je izložena neviđenoj cenzuri.
“Osobno sam zadnjih 60 dana izbrisao na stotine objava koje bi mogle zasmetati Faktografu te od plaćenih u Faktorgrafu biti proglašene lažnom informacijom ili poluistinom bez obzira na to što se radi o istini!”, navode administratori koji Vidović Krišto priželjkuju na ministarskoj dužnosti nakon izbora.
Gašenje stranice podrške Karolini Vidović Krišto komentirao je i Miroslav Škoro:
“Koalicija Domovinski pokret doživjela je vrhunac ne ovim objavama o mojoj obitelji, na to sam, hvala Bogu navikao, hvala svima koji se na tome trude, nego i činjenicom da je gospođi Karolini Vidović Krišto nakon 6-7 godina naprasito ugašen jedan Facebook profil koji je imao preko 20 tisuća ljudi koji su ga pratili.
Nadam se da među onima koji su u poziciji da odlučuju biti mudrosti da shvate kako se neki procesi ne mogu zaustaviti. Proces vraćanja Hrvatske svome narodu je pri kraju i nadam se da će 5. srpnja izabrati promjenu koja je neminovna”, kazao je Škoro.
Facebook je inače vrlo rigorozan kad je u pitanju govor mržnje i fake news, a posljednjih tjedana je pod velikim pritiskom da bude još rigorozniji. Oglašavanje na Facebooku na mjesec dana obustavilo je nekoliko moćnih svjetskih kompanija, među kojima je i Coca cola. Povlačenje reklama obrazložili su izjavom da Facebook “ne radi dovoljno da bi zaustavio govor mržnje i dezinformacije”.
Kao rezultat bojkota dionice Facebooka su pale za 8,3 posto, prouzročile gubitak od 56 milijardi dolara tvrtki, a Zuckerberg je osobno izgubio 7,2 milijarde dolara.
Kad je političko oglašavanje u pitanju također su vrlo strogi, a pravila o izborima i politici možete pročitati OVDJE
M. Marković/Foto: screenhot
Bivši ministar zdravstva Vili Beroš, koji je u istražnom zatvoru zbog sumnje na korupciju u…
Domagoj Juričić, nekadašnji predstojnik ureda Kolinde Grabar-Kitarović, je u podcastu Krešendo Nove tv ispričao kako je…
Dragan Marković Palma preminuo je u 65. godini nakon kratke bolesti. Osebujni bivši gradonačelnik Jagodine…
Komentiraj