Tužbom pokušali ukloniti križ s loga popularnog pića

28 veljače, 2020 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Prema pisanju portala Swissinfo, tužba švicarskog Saveznog instituta za intelektualno vlasništvo kojom se željelo ograničiti Jägermeisterovu uporabu logotipa na bocama s tim alkoholnim pićem i na reklamnoj odjeći je odbačena


Prema presudi sudaca saveznog upravnog suda u švicarskom St. Gallenu logo marke Jägermeister – jelena s blistavim bijelim križem između rogova – nije nemoralan i može se koristiti kao promotivni simbol u Švicarskoj.

Švicarski savezni institut za intelektualno vlasništvo zatražio je ograničenje zbog toga što je slika bila uvredljiva za vjerske sklonosti nekih potrošača.

“Iako priča iza logotipa doista proizlazi iz stare kršćanske priče, danas ga prosječni potrošač jasno povezuje s tim pićem, a ne kršćanskom mitologijom”, zaključio je švicarski sud.

Jelen i užareni križ na znaku ovog pića odnosi se na priču o svetom Hubertu, Belgijancu iz osmog stoljeća koji je bio toliko strastven u lovu da je često zapostavljao svoje vjerske dužnosti.

Prema predanju, Svetom Hubertu je na Veliki petak tijekom patrole šumama, pred njim se pojavio jelen s užarenim križem između rogova i nebeski glas mu je rekao da se vrati svojim božanskim zadaćama.

Prema švicarskim saveznim sucima, “intenzivna” upotreba slike iz Jägermeistera vremenom je “oslabila njezin religijski karakter” te simbol križa na Jägermeister boci ne vrijeđa osjećaje vjernika.

Stoga je sud dozvolio tvrtki sa sjedištem u njemačkom Wolfenbuettelu da na području Švicarske može nesmetano koristiti logo za sve promotivne aktivnosti i proizvode, uključujući kozmetiku, mobitele i telekomunikacijske usluge.

Punionicu Jägermeistera osnovali su 1934. Wilhelm i Curt Mast nakon što su napravili liker koji se sastoji od 56 biljaka i začina. Originalni recept pića s udjelom alkohola od 35 posto još se uvijek koristi, kao i prepoznatljiva zelena staklena boca.

R. I./Hina/Foto: pxll

 

 


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

TAG

-->