Mateo Kokot, vlasnik poznatog zagrebačkog restorana EverGreen Sushi, u Ilici 49, u samo središtu Zagreba, uputio je “otvoreno pismo” novinaru Davoru Butkoviću, koji stoji iz portala Plava kamenica.
Vlasnik restorana reagirao je tekst “Evergreen u Ilici uvrstio se u sve brojnije zagrebačke restorane koji zapravo ne drže najatraktivnija jela sa svojih menija” objavljen na portalu Plava kamenica, u kojem mu Butković savjetuje da bi se trebao “malo ozbiljnije početi baviti ugostiteljstvom”.
Mateo Kokot u pismu dovodi u pitanje objektivnost portala pri ocjenjivanu restorana, ali novinarski integritet Davora Butkovića sugerirajući da reketari vlasnike restorana kako bi o njima pisao dobro. Navodi da svatko tko želi stati na kraj Butkoviću ima 10 posto popusta na Tokyo Menu.
Objavu Matea Kokota prenosimo u cijelosti.
“Poštovani gospon Butković, čovjek koji nema hrabrost čak niti potpisati svoj članak.
Čemu dolazak u naš restoran po 10-ti put kad Vam nikad niš ne valja? Zakaj ne sjednemo Vi i ja, dogovorite se sa mnom kao s ostalim vlasnicima restorana te se dogovorimo za kvalitetan marketing.
Znam da nikad nećemo doći na poziciju broj 1 u vašim besmislenim ocjenjivanjima jer ipak godinama dugujete novac vlasniku jednog japanskog restorana, pobjedniku svih testiranja Sushija od kad postoji riža. No, dajte bar da budemo na prva tri mjesta.
Meni to nije neka ozbiljna investicija, a Vama će dobro doći, zatvorite koji dug, malo očistite blato s vašeg obraza i super. Ostat će i za koju dobru kapljicu, pa će se vaši rumeni obrazi rumeniti još jače
Zakaj ne dođete do mene direktno, a ne putem zajedničkih prijatelja, poznanika? Čemu to? Zašto ono što je javna tajna nema cjenik? Čemu ovaj oblik reketa? Recite koliko, ja Vas platim i super. Al Vas, direktno, ne ovo kako Vam neki plaćaju hotele i društvo u tim hotelima.
Davno sam Vam poslao mail s osvrtom na Vaš rad, Vašu profesionalnost te osobito osvrt na Vaš integritet. Objavio bi ga ja sad ovdje no u njemu spominjem konkretna imena restorana koji Vas plaćaju, a ne bih želio biti zločest prema kolegama koji samo rade ono što moraju da ne bi bili u ratu s Vama kao ja.
Kratki osvrt na tekst:
1. Nema tora – koristimo divlju jadransku tunu, danas je ponedjeljak a nedjeljom ne radimo. Možemo Vam servirati smrznuti Toro od petka na koji ste navikli i koji hvalite u drugim restoranima, no, to NIJE politika našeg restorana.
Ako nemamo kvalitetnu robu, taj dan ni ne prodajemo taj artikl. To je nešto sto garantira da će gost bit zadovoljan, mislim pravi gost, nepristran, ne Vi. Temelj kvalitetnog japanskog restorana je SVJEŽA NAMIRNICA, to ste valjda mogli već naučiti
1.1. Nemamo niti wokova u ovom trenutku, iako to niste niti primijetili, no razlog je jednak ovome gore. Nisam zadovoljan razinom koja je potrebna da bi to jelo bilo prezentirano gostu te sam ih privremeno ukinuo. Naime, jedna smjena ih radi odlično a druga ne na toj razini. Restoran bi trebao imati jednaku razinu kvalitete u obje smjene, te je to isto nešto od čega nećemo odustati
2. Albarino nemamo, naša greška ( reci ću naša jer sam ja kapetan tog broda pa sam po zapovjednoj odgovornosti kriv ) ili od dobavljača, s tim bih se čak i složio. Hvala Vam na toj informaciji
3. Istaknuti da se ne bavimo ozbiljno ugostiteljstvom može reci samo… a kak da Vas ja nazovem a da Vas ne uvrijedim ne znam pa ću to preskočii. U ovom lokalu godinama radi 20-tak kvalitetnih ljudi, uglavnom istih, s čim se može pohvaliti rijetko koji restoran te ne dozvoljavam da vi svojom tipkovnicom i nabreklim prstekima od alkohola ponižavate rad tih ljudi
To sto vi pišete, način na koji pišete o recimo Skenderici jer vas nije pozvala ( čitaj platila ) na vrijeme te u velikom broju članaka je degutantno, čak ispod i Vaše razine. No poroci, dugovi, liste srama na poreznim listama ( na kojoj ja, kako ste rekli neozbiljni ugostitelj, nisam ) očito utječu na smjer pisanja vaših članaka. Dugovi se ne vraćaju sami, nažalost, netko treba malo pogurat.
No, Ja nisam zlopamtilo, dođite po kuverticu ili dajte podatke od revoluta ( kak i inače skrivate trag ) pa da naš odnos krene pravim putem
Eto, popustili smo, 8 godina vašeg pritiska je previše. Pobijedili ste.
Tragom usporedbi cijena u njemačkom i hrvatskom DM-u koje su izazvale burne reakcije u javnosti,…
Poštarica Ines (36) te je noći bila toliko žedna da je odlučila provaliti u restoran…
Chef Tomica Đukić, glavni kuhar hrvatske reprezentacije, koji našim nogometašima kuha još od Eura 2016.…
Komentiraj