VIPnet telekom koji je 19 godina djelovao na hrvatskom tržištu, ovih dana je promijenio ime u A1 i u velikoj je reklamnoj kampanji rebrendinga.
Promjenu imena novi vlasnik najavio je u lipnju ove godine, a od 1. listopada 2018. svi korisnici tog telekoma bit će prebačeni na A1 brend, objavili su čelnici Vipneta na konferenciji za medije prošli tjedan.
Rebranding je već obavljen u telekomima u Austriji, Sloveniji i Bugarskog, a nakon Hrvatske slijedi rebranding članica u Srbiji, Makedoniji i Bjelorusiji.
Objašnjavajući zašto su krenuli u takav rebranding nakon 19 godina, predsjednik Uprave Vipneta, odnosno A1 Hrvatska, Jiri Dvorjančansky istaknuo je želju kompanije za prilagodbom novim navikama i potrebama korisnika te novim tehnologijama i digitalnim procesima u svijetu.
Dvorjančansky je najavio je da će A1 Hrvatska u iduće četiri godine investirati oko 300 milijuna eura u mrežnu infrastrukturu i usluge, napomenuvši da bez optike i novih mreža 5G nema budućnosti niti razvoja.
Također žele, dodao je, do 2021. sadašnjih 500 tisuća kućanstava u Hrvatskoj sa super brzim internetom povećati na 1,2 milijuna.
Objasnio je i da je prebacivanje svih korisnika na A1 brend počelo u ponoć 1. listopada te poručio da korisnici ne moraju brinuti o tim promjenama jer će njihovi brojevi i mail adrese i drugo što su koristili kod Vipneta automatski prijeći na A1, a promjena nema ni za poslovne korisnike.
No, rebradig VIPneta u A1 u većem dijelu hrvatske javnosti mogao bi negativno odjeknuti. Naime, u jednoj od reklama pojavljuju se kadrovi sleta sa stadiona JNA u Beogradu, crvena zvijezda petokraka i poruka VOLIMO TE kojom se naglašava ljubav prema diktatoru Josipu Brozu Titu.
Jiriju Dvorjančanskog bi trebalo podsjetiti da u Austriji nisu radili rebranding slaveći Hitlera.
I bez ovog ideološkog konteksta, crvene zvijezde i diktatora Tita, opći je dojam da je reklamna kampanja A1 za oktavu lošija nego je nekada radio VIP, da su naporni i silovni, da ih ima ih previše.
Komentari njihove kampanje na društvenim mrežama uglavnom su negativni. Blago je rečeno da ih je većina popljuvala pa bi mogla polučiti negativan učinak.
Za zvijezdom petokratkom i ratnim zločincem Titom to su sigurno dobili. Prvi otkazi pretplate već su počeli stizati.
M.Marković/Foto:screenshot/arhiv