LOGO izborne kampanje predsjednika Ive Josipovića – isprekidani krugovi u bojama u kojima je upisana poruka ‘To je pravi put’ – izazvao je brojne negativne komentare na društvenim mrežama. Mnogima je prva asocijacija na Josipovićev logo poruka kako je tzv. pravi put vrtnja ukrug, a drugima kako je ‘pravi put’ zapravo labirint bez izlaza.
Ugledni dizajner Boris Ljubičić kaže kako je logo ‘To je pravi put’ znak potpune vizualne nepismenosti.
“Ako je ovo politička poruka VRTIMO SE UKRUG, to je PRAVI PUT, svakome je jasno da izlaza iz situacije nema… Prepametno, gospodine Josipoviću! Slika je tekst, politička poruka mora biti jasna i nedvosmislena. Mene je taj znak podsjetio na stihove Tina Ujevića: ‘Krenuo sam na put, put je bio dug. Kasno sam shvatio da je taj put – krug’, ali i na rotaciju stroja za rublje”, kaže Ljubičić.
Posebno ga smeta to što znak uopće nema hrvatskih nacionalnih elemenata jer je uvjeren kako netko tko želi biti predsjednik hrvatske države mora koristiti i njezin identitet u vizualnom izražavanju.
Glasnogovornicu kampanje Ive Josipovića novinarka Mladenka Šarić kaže da su “nadstranačje, okupljanje i zajedništvo” glavna ideja vizualnog identiteta kampanje ‘To je pravi put’.
Tko su autori vizualnog identiteta Josipovićeve kampanje, doznat ćemo tek u izvješćima koja će se podnositi Državnom izbornom povjerenstvu.
Ako bi Trump samo s Putinom razgovarao o rješenju u Ukrajini, moglo bi se naći…
Šest osoba koje se dovode u vezu s pucnjavom u zagrebačkom naselju Trešnjevci u subotu…
Severina je u intervjuu za Klix.ba govorila o novogodišnjem koncertu u Sarajevu, kao i svim životnim…
Komentiraj