Kako stranke oblikuju svoj imidž pred parlamentarne izbore za N1 je komentirao PR stručnjak Damir Jugo.
Kako vi vidite trenutačni odnos lijeve koalicije predvođene SDP-om i HDZ-ove desne Domoljubne?
Pretkampanja uistinu traje dugo, praktički od ljetnih odmora i mislim da je dobro da bude kraća i intenzivnija te da se izbjegne obljetnica stradanja Vukovara. Do sada su u fokusu bila dva politička lidera i za sada nismo vidjeli ništa što bi nas moglo iznenaditi.
Zanimljivo, najveći rivali na ovim izborima potražili su pomoć iz inozemstva – oporba koristi usluge njemačkog instituta za gospodarski program, a SDP američku tvrtku, odnosno stručnjaka za politički marketing, Alexa Brauna. Prema onome što su dosad u pretkampanji pokazali, tko je bolje pogodio potrebe birača?
Zvonimir Boban dobio je dugogodišnji spor s AC Milanom oko smjene s mjesta sportskog direktora…
U Nyonu je održan ždrijeb četvrtfinala Lige nacija. Ždrijeb je odlučio da Hrvatska za Final…
Tragom usporedbi cijena u njemačkom i hrvatskom DM-u koje su izazvale burne reakcije u javnosti,…
Komentiraj