Mate Rimac u ponedjeljak je bio vijest dana nakon objave da su Rimac Automobili preuzeli Bugatti, jedan od najlegendarnijih brendova autoindustrije.
Kompanija Mate Rimca postala je većinski vlasnik Bugattija. Rimac Grupa bit će najveći dioničar nove kompanije Bugatti Rimac d.o.o., s udjelom od 55%. Mate Rimac zadržat će svoj postojeći udjel u Rimac Grupi od 37%, Porsche ostaje na 24%, Hyundai Motor Group na 12%, a ostali investitori na 27%.
Sjedište Bugattija bit će u Hrvatskoj
I dom se cijela Hrvatska radovala povijesnom uspjehu Rimac autombila, na društvenim mrežama pojavljuje se “ljubomorni kozojebi i stoka sitnog zuba” koji ne mogu podnijeti tuđi uspjeh.
Jedna od njih je Zoran Jokanović, partner Aleksandre Kolarić, kojemu je Rimac na facebooku odgovorio da ga države ne financira i da “njegova pasmina to ne razumije”, zbog čega je Kolarićka Rimca nazvala nacistom. Kolarićka je objavila:
“MATE RIMAC I PASMINA
Mlad, kažu fenomenalno uspješan, poduzetnik mi dragog na FB-u zbog pitanja vezanog uz financiranje njegovog posla nazvao PASMINOM. Ljude su pasminom tj. životinjama nazivali i s životinjama uspoređivali nacisti. I mnogi drugi fašisti. Od šarafljenja i izuma poduzetnik to nije stigao naučiti. Kao što nije u stanju niti kontrolirati svoj jezik i ponašanje.
Kakav li je taj poduzetnik poslodavac kad ovako razgovara s nepoznatim ljudima po Facebooku i to uoči velike medijske priče koju će večeras, kažu, plasirati?
Poduzetnik se zove Mate Rimac. Ako je to, kao što kaže FB, njegov profil”, napisala je Kolarić objavivši preslik komentara s Facebooka.
Njen partner Zoran Jokanović na Facebooku je pitao:
“Jesam li ja nešto krivo shvatio? Rimac automobili kupuju Bugatti, a Hrvatska će im dati milijardu-dvije novca kao pomoć?”, a Rimac je “zavidnoj i ljubomornoj pasmini” odgovorio:
“Država nema nikakve veze s ovim. Da podsjetim RA su do sad platili 20 milijuna eura u državni proračun, a dobili dva milijuna iz proračuna, a pet milijuna od EU. Hrvatska od ovoga može jedino golemo profitirati. Ali to samo tvoja pasmina ne razumije”, napisao je Rimac.
Aleksandri Kolarić za napomenu, evo što zaposlenici Mate Rimca misle o svom poslodavcu najbolje svjedoči objava Borne Vlašića:
“Godine 2015. pridružio sam se maloj firmi Rimac Automobili sa stotinjak ljudi. Danas, ta firma s 1000 zaposlenih postaje Bugatti Rimac. Biti razvojni inženjer ovjesa na ovim autima je ostvarenje svega, a raditi to 1.5 km od rodne kuće, predivno. Nevera je pomaknula granice realnosti, a Bugatti projekt pomiče granice nadrealnosti”, objavio je Vlašić.
M. Marković/Foto: Facebook