Hrvatska državna izvještajna agencija HINA, u suradnji sa SNV-om, medijima i osobama od posebna javnog interesa, započela je ozbiljne pripreme za proslavu Oluje, odnosno Dana pobjede, domovinske zahvalnosti i Dana hrvatskih branitelja, u koordinaciji s objektivnim srbijanskim vučićevskim medijima i uglednim nacičetničkim udrugama poput Veritasa i Srpske radikalne stranke…
U čemu je, kako ja to vidim, problem? Pa, u tome što su genijalci iz HINA-e to plasirali na Youtube s svojim zaštitnim znakom “HINA multimedija”.
1.) Budući da je HINA “državna (hrvatska)”, je li ona zapravo civilnograđanska, partikularna?
2.) Je li njezina temeljna funkcija kao “državne (hrvatske)” izvještavati SAMO (ili PRIJE SVEGA) o partikularnim civilnograđanskim zbivanjima, mišljenjima i twistovima?
3.) Obvezuje li jednu centralnu i centraliziranu “državnu (hrvatsku)” agenciju – na bilo koji način – Ustav RH (u čijoj, doduše neobvezujućoj (!) Preambuli stoji da je riječ bila o “pobjedi hrvatskoga naoda i hrvatski branitelja u pravdnom, legitimnom, obrambenom i oslobodilačkom Domovinskom ratu”?
4.) Ako ta “državna (hrvatska)” agencija postupa po bezkomentirajućim načelima “cvjetanja tisuću cvjetova”, gdje im je nestala “druga strana”?
5.) Kako to da “državna (hrvatska)” novinska agencija NE ZNA NIŠTA ni o legitimitetu osoba koje govore, a ni o materiji o kojoj oni govore, već to na Youtube plasira “flah” (a tko god to makar površno pogleda, znade da je pritom riječ o kompromitiranim osobama koje plasiraju temeljito dubiozne teze)?
6.) Gdje je tu temeljni smisao demokracije, naime, kako s time polemizirati?
7.) Zašto se takva “državna (hrvatska)” agencija financira iz proračuna, ako se ona već bavi sumnjivim agitpropom, a ne izvještavanjem?
8.) Zašto su postupci “državne (hrvatske)” novinske agencije tako drastično poklapaju s postupcima srpskih i srbijanskih državnih novinskih agencija i medijskih kuća (vidi ispod), zašto barataju IDENTIČNIM netočnim, neetičnim, ili barem “nategnutim” tvrdnjama, ako je već notorno da su Srbi, Srbijanci, Jugoslaveni, itd., radili to što su radli i završili kako su završili (vidi: Hebrang, a i drugo, širok je Internet, o nama svjedocima iz toga doba ne govoreći)?
9.) Ima li, događa li se, financira li se, dopušta li se, tolerira li se takvo što bilo gdje drugdje na svijetu?
Foto:screenshot