Drugi cilj je prokazai da se u Hrvatskoj stvara atmosfera osvete i linča prema svim drugačije mislećim javnim osobama.
Zamjenik predsjednika Hrvatskog helsinškog odbora Igor Peternel pisao je u sličnom tonu. Izrugivao je “pokušaj atentata na Lekovića” uz opasku “atentat se prijavljuje policiji a ne Facebooku”.
Čak su i Lekovićevi zagovornici i svjetonazorski istomišljenici posumnjali da tu nešto ne štima. Vozo je više od 300 kilometara, auto je počeo tresti kad je prešo u Srbiju, atentat nije prijavio policiji.
Ponovimo što je Leković napiso:
“Danas poslije podne nasred autoputa auto mi je „poludio“. Počeo se tresti a potom krivudati.
Uspio sam ga zaustaviti u zaustavnoj traci i shvatio da mi je prednji desni kotač iskrivljen i prednja plastična „maska“ izvaljena iz ležišta. Kako je auto star prva misao bila je da je to uzrok. No, kako imam odličnog auto mehaničara koji mi „radi“ aute već gotovo 25 godina a auto je bio na tehničkom i registraciji prije dvadesetak dana ništa mi zapravo nije bilo jasno.
Odšlepali su me do prvog ozbiljnog auto mehaničara koji je auto preuzeo, obećao da će ga pregledati i ustanoviti uzrok kvara što je prije moguće. Čovjek me nakon nekog vremena obavijestio kako je ustanovio da su dva zavrtnja/šarafa na desnom prednjem kotaču prepiljena do pola i da je nakon 300 kilometara vožnje to uzrokovalo pucanje. (Naime, pokupio sam zavrtnje/šarafe, tj. njihove ostatke, na mjestu nezgode i ponio ih sa sobom).”
Mnogima je nejasno što se zapravo dogodilo: Jesu li vijci na kotačima otpali, ako su otpali kako ih je našao na mjestu nezgode, a da nisu bili kilometrima daleko…. Ako su bili prerezani kako je vozio 300 kilometara te brojni slični upiti.
Ante Gugo kaže da je njegov otac imao mehaničarsku radionicu, da je kao srednjoškolac sam znao sastaviti i rastaviti auto i da zna o čemu piše kad sumnja u piljenje vijaka na Lekovićevu automobilu:
“Da bi netko prepilio do pola vijke na kotaču automobila, mora ih najprije odvrnuti s kotača i poslije, nakon piljenja opet zavrnuti. Kad ih opet zavrće postoji opasnost da ih potrga.
Ustvari, sasvim sigurno bi ih potrgao ako ih zavrće do kraja. Ako ih ne zavrne do kraja, oni će tijekom vožnje ispasti zbog toga što nisu zavrnuti, prije nego što će puknuti, pa samim time njihovo piljenje postaje besmisleno jer razlog ispadanju ionako je to što nisu do kraja zavrnuti.
Dakle, testerisanje vijaka na pola je najgluplja pizdarija koju je Leković mogao izmisliti”, napisao je Gugo.
U komentarima tekstove na Lekovićevu objavu o atentatu, na nekoliko portala zabilježili smo mnoštvo zanimljivih objava:
– Tko je utvrdio da je posrijedi pokušaj atentata – Stazić?
– Zašto Leković nije napravio policijski zapisnik na licu mjesta?
– Tvrdi da je kotač bio odvaljen te da je ostatke vijaka (on kaže šaraf/zavrtanj) pokupio na licu mjesta!! Brzine na autocesti nisu male. Ako su vijci tako ispali u vožnji ne bi ih našao ni CSI a ne Leković.
– Ako je pokupio vijke kako kaže na licu mjesta tad je to bio dovoljan razlog da odmah zove policiju-a nije.
– Kako on i njegov automehaničar znaju da se to dogodilo nakon 300 kilometara ako ne znaju trenutak kad su “prepiljeni”? Navodno se slučaj dogodio u Srbiji. Leković je uz puz sigurno zastajao. Zašto onda buka u Hrvatskoj?
– Inače, moj mehaničar me svakodnevno izvještava da me prati CIA.
BRZI GONZALES:
A ja bih tražila HITNU sjednicu cijele vlade uz prisustvo policajaca iz Splita pa da OREPIĆ obznani zašto još nije otkrivena i kad će biti otkrivena svastika na Poljudu.
Maxportal/foto:facebook