Zbog velikih grešaka koje su se u predizbornim anketama dogodile agencijama koje se bave ispitivanjem javnog mnijenja, pogotovo Ipsos pulsu i Promociji plus, Udruga Promatrač je, u skladu sa svojim statutarnim odredbama, u razdoblju od 2. – 6. siječnja na 1000 stanovnika Republike Hrvatske napravila novu telefonsku anketu za drugi krug predsjedničkih izbora i dobila ove rezultate:
Prema ovoj anketi Kolinda Grabar Kitarović vodi ispred Ive Josipovića i nešto je bliže pobjedi u drugom krugu predsjedničkih izbora te je u prilici postati prva predsjednica Republike Hrvatske.
Udruga Promatrač je u razdoblju od 15. do 20. prosinca provela telefonsku anketu o prvom krugu izbora za predsjednika Republike Hrvatske na uzorku od 1000 stanovnika, a rezultati predviđanja prvog kruga, iako nisu bili točni, bili su daleko precizniji od onih rezultata koje su donosile tri najčešće korištene agencije.
Njihova anketa nije pogodila odnos Milana Kujundžića i Ivana Vilibora Sinčića, ali je bila najbliže odnosu postotaka koje su dobili Kolinda Grabar Kitarović i Ivo Josipović, odnosno daleko od uvriježenih rezultata, koji su Josipoviću davali 11,6% prednosti u odnosu na Grabar Kitarović.
Rezultati ankete Udruge Promatrač za prvi krug predsjedničkih izbora bili su sljedeći: Kolinda Grabar Kitarović 38,7%, Ivo Josipović 37,1%, Milan Kujundžić 11,2%, Ivan Sinčić 6,0%, Neodlučni 7,1%.
Stvarni rezultati prvog kruga predsjedničkih izbora 28. prosinca bili su: Ivo Josipović 38,46%, Kolinda Grabar Kitarović 37,22%, Ivan Sinčić 16,42%, te Milan Kujundžić 6,3%.
Kad se u anketi izdvoje nevažeći listić i još uvijek neodlučni glasači, Kolinda Grabar Kitarović osvaja 51, 62, a Ivo Josipović 48, 38 posto glasova.
Marina Radev
Podravkin logističko-distributivni centar u Koprivnici, vrijedan 48 milijuna eura, koji se prostire na 26.000 četvornih…
Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…
EPPO je od slučaja Beroš htio napraviti „TOPOVSKI UDAR“ na Turudića i Plenkovića (više…)
Komentiraj