U svakoj od objava stoji kako se klikom na link ili fotografiju preuzima kupon od 1000 kuna koje daje određena trgovina povodom proslave svojeg rođendana.
Što se tiče Croatia Airlinesa, u objavi koja kruži Facebookom stoji kako ta aviokompanija dijeli dvije karte za njihove letove, za koje trebate ispuniti anketu.
Lažni kuponi za domaće trgovačke lance šire se Facebookom, Twitterom i WhatsAppom te pokušavaju korisnike navući na klikanje na poveznicu koja, recimo samo tako, ne vodi prema bonu od 600 odnosno 1000 kuna.
Što učiniti?
Iako prijevare s bonovima postoje već neko vrijeme, vrijedi podsjetiti da ih je relativno lako izbjeći. Sve što trebate napraviti je ignorirati link i što je još važnije – prihvaćati samo one informacije i kupone koje dućan objavljuje putem službenog profila na društvenim mrežama.
Iako nije poznato u kojoj mjeri može naštetiti osobnim podacima koje imate u vašim mobitelima, može li uređaj zaraziti virusom ili vas prespojit na broj koji vam krade impulse, odnosno kune, ignorijate te poruke.
Ovo nije prva ‘Konzum-prijevara’ koja nas je zadesila. Ranije ove godine imali smo sličnu situaciju s lažnim bonovima, a Konzum je demantirao njihovo postojanje.
Obavjesti trgovačkih lanaca
Na lažne bonove vrlo brzo su se očitovali iztrgovačkih lanaca. Iz Lidla, Konzuma, Bipe i Croatia Airlinesa su na svojim Facebook stranicama objavili kako se radi o prevari te kako oni nisu pustili u promet navedene kupone, odnosno da ne dijele nagradne karte.
Kupce su zamolili i da ne otvaraju link u objavi.