Ivica Lovrić, predsjednik stranke Plavi grad, na konferencija za medije je najavio kako je 7. studenog na dnevnom redu sjednice Gradske skupštine Grada Zagreba naplata parkinga subotom u prvoj zoni do 24 sata te uvođenje naplate nedjeljom do 15 sati što je ustvari jedno veliko poskupljenje.
Još jednu točku za sutrašnju sjednicu predložio je klub Plavog grada i Nezavisnih, a odnosi se na zahtjev prema gradonačelniku Tomislavu Tomaševiću da konačno izvijesti i Gradsku skupštinu i gradsku javnost o propasti projekta Srebrnjak.
“Bivša Gradska uprava aplicirala je i dobila 63 milijuna eura za izgradnju translacijskog centra pri bolnici Srebrnjak, pripreme su tekle nekoliko godina i u svibnju 2021. godine, nekih mjesec dana prije nego što će Tomašević preuzeti vlast u Gradu Zagrebu, započeti su i radovi.
Dakle, izabran je izvođač, sklopljen je ugovor i ti radovi su u konačnici trebali biti gotovi u sljedećih dvije i pol godine, odnosno do konca 2023. godine” rekao je Lovrić i dodao da je dolaskom na vlast, Tomašević izveo takve kadrovske vratolomije kad je u pitanju upravljanje Srebrnjakom, Upravnim vijećem ili Gradskim uredom za zdravstvo da jednostavno ti kadrovi nisu bili sposobni pratiti taj projekt i u prvih godinu dana radova realizirano je svega 3 posto od investicije.
Sutra je, također, na dnevnom redu točka gdje bi Gradska skupština treba donijeti još jednu protuzakonitu i protuustavnu odluku, a to je prijedlog da se jedan prolaz u Švarcovoj 12, prolaz kroz prizemlje stambene zgrade, proglasi javnim dobrom. Radi se o privatnom vlasništvu, vlasništvu stanara te zgrade koje Grad Zagreb nasilno uzurpira uz pomoć zaštitara tvrdeći da je njihov.
“Stanari će uz potporu Plavog grada ponovno ući u sudski spor i to će biti još jedan od sudskih sporova koje će Grad Zagreb izgubiti”, zaključno govori Lovrić.
Na pitanje novinara o najavi Gradske vlasti da će radovi na Heinzelovoj započeti u travnju iduće godine Lovrić je proučio kako je to jedna bezumna odluka, jer taj koridor Heinzelovom ulicom od Kvaternikovog trga pa sve do Zračne luke dr. Franje Tuđman preko Domovinskog mosta, protiv kojeg su [Možemovci] bili kad se gradio, jest koridor za laku željeznicu – to nije tramvajski koridor.
“Kada preuzmemo vlast u lipnju sljedeće godine, odustat ćemo od tog projekta i gradit ćemo laku gradsku željeznicu” poručuje Lovrić.
Predsjednica kluba Plavi grad i Nezavisnih Gordana Rusak na ovoj konferenciji za medije obratila se javnosti zbog devastacije teniskih terena na Ravnicama u Gradu Zagrebu. Sadašnja gradska vlast dovela je terene na razinu koja je nepojmljiva – godinama su tereni bili u koncesiji, održavali su se, korisnici su to normalno koristili.
Nakon toga, koncesiju je preuzeo jedan koncesionar koji je to doveo na jednu zbilja nisku razinu, devastirao je sve što je mogao, a koncesijski ugovor se mogao puno prije prekinuti nego što se prekinuo 17. lipnja ove godine.
Posljedično, tereni su zatvoreni. Tako je stotinjak rekreativaca i dvjestotinjak djece ostalo bez terena, a bez egzistencije ostali su i treneri koji su tamo radili. Dakle, od sredine lipnja do današnjeg dana nova koncesija nije raspisana. Crveni spust na Sljemenu van je uporabe jer sjedežnica ne radi. Godinu i pol nakon havarije koja je uništila sjedežnicu, Grad Zagreb tek sada najavljuju radove. Uz to, stoji podatak kako će tih 300 metara sjedežnice koštati 12 milijuna eura.
„Žičara od pet tisuća metara koštala je 70 milijuna eura, i ako sada to po metru preračunate onda ispada da je ta žičara morala koštati 170 milijuna eura. Dakle, dva i pol puta više nego je koštala. Nije li gospodin Tomašević tada protestirao protiv visoke cijene žičare, a zbog čega?
Ispod radara sada prolazi činjenica da će ova sjedežnica koštati daleko više od toga. O tome niti riječi” poručila je Rusak. Uz to, Jarun je također nekoć bio prepun šetača, rekreativaca, tamo se roštiljalo, tamo se družilo, a danas? Nova regulacija prometa, zona bez automobila, ali i zona bez ljudi. Dakle, još jedna niša za rekreaciju je otpala.
“Ja bih rekla da su nas aktivisti oslobodili svih aktivnosti pa i onih sportskih”, zaključno je poručila Rusak.
Medijima se obratio i potpredsjednik Plavog grada, Otto Barić koji se osvrnuo na blokovsko parkiranje u Gradu Zagrebu.
“Ja sam povremeno jedan od korisnika tog blokovskog parkiranja te sam jučer tako jedno trideset minuta kružio (…) Mogu reći da se definitivno, što se tiče količine parkirnih mjesta, nije ništa promijenilo niti će se išta promijeniti, to je bila čisto jedna floskula” govori Barić te poručuje kako je jedini razlog za uvođenje ove mjere želja da Grad Zagreb uprihodi znatno više sredstava nego što je to bilo do sada.
Aktualna vlast smatra da je uvođenje plaćanja do 24 sata i uvođenje plaćanja nedjeljom legitimno, a zapravo je samo nekorektno. I samim time, ono malo što je grad živio subotom i nedjeljom, centar grada, dodatno će se spriječiti.
“Samom blokovskom podjelom za ono što smo plaćali nekoć 13,5 eura mjesečno za prvu zonu imamo otprilike 20 do 30 posto onih mjesta koje smo imali do sada. To znači da je realno ta karta koja je ostala ista, zapravo poskupila tri puta” poručuje Barić te dodaje kako je to samo čisto poskupljenje i otimanje novaca, a nikakva želja ili volja da bi se život stanarima centra grada poboljšao.”
D.M. /Foto: Press
Već nekoliko dana u javnosti se spominju prijašnji poslovi Saše Pozdera. On je državi i…
Na području Zagreba u srijedu od ranih popodnevnih sati traje potraga za 36-godišnjom Anđelom Bulat iz Zagreba. Anđela…
"Ruski napad na energetske ciljeve u Ukrajini može imati vrlo loše posljedice za civilno stanovništvo.…
Komentiraj