Kategorije Vijesti

POLA HRVATSKE BIJESNO NA ISKON: Opet su pali i lažu, hoće li smanjiti račune

Širi dalje

Korisnici Iskon interneta danas su bili bijesni. Ni jedna od usluga nije  bila dostupna cijelo popodne iako su u Iskonu  tvrdili da će kvar biti otklonjen za 15-ak minuta.



Mi smo bez interneta ostali oko 14 i 30 sati, a dobili smo ga oko 19 i 10 sati, nakon skoro pet sati.

Na trenutak smo pomislili  da imamo neki neplaćeni račun. Provjerom smo taj razlog brzo otklonili.  Pokušali smo, kao  vjerojatno i svi korisnici Iskona, provjeriti što se događa, no ni na jedan način nije bilo moguće pristupiti Iskonu.

Ni na broj telefona za tehničku podršku ni preko centrale

Nakon sat i nešto vremena na Facebook stranici Iskona pojavljuje se informacija da je riječ o tehničkim poteškoćama koje bi trebali otkloniti za 15 minuta. ( Da bi mogli doći na Facebook morate se spojiti preko druge mreže ili mobitela)

Tih 15 minuta pretvorilo se više u od četiri sata, a stradali su brojni poslovni partneri Iskona kojima je Internet  neophodan u poslu. ( Maxportal je korisnik Iskona i naša šteta, po prvoj procjeni, iznosi od 2.500 do 3.000 kuna).

Da barem nisu objavili da će kvar riješiti za 15 minuta snašli bi se na neki drugi način. Ovako, vjerovali smo im i popušili pet sati za medije najvažnijeg perioda u danu.

Kasnije je Iskon uklonio objavu da će kvar riješiti za 15 minuta. Valjda zbog sramote i bijesa korisnika Iskona.

Htjeli smo poslati upit Iskon internetu, ali ni to nije bilo moguće jer im ni jedna usluga nije radila.

Dok se službeno ne oglase, a red bi bio i da nadoknade veliku štetu brojnim korisnicima, i ne ponude obeštećenje poslovnih partnera kojima nisu isporučili uslugu, evo nekih komentara s Facebooka Iskona:

  • Losije firme od iskona nisam vidio.Nakon 1 dana sto sam presao njima kvar koji ne znaju popraviti nego posalju sms u roku 2_3dana ce rijesiti.neznaju ni ekiou na teren poslati vec vas prave idiotima.Boli njih briga sto idiote od nas rade. Nakon prvog dana vec trazim raskid ugovira.jer neznaju liniju srediti.sramota
  • Zovem vas vec 100 puta za istu stvar u 3 godine. niš vi nemrete riješit ili još gore, ne želite!
  • A da konačno počnete rješavati reklamacije umjesto lažno se reklamirati? Provjerite reklamacije koje uzaludno šaljem tehničkoj službi. Ovaj put molim bez opravdanja i lažnih obećanja. Malo više pravog posla a manje marketinga. Reklame su vam ionako bolno iritantne.
  • Zbog čega izbacuju brojevi kada se zovu?? 0800 1000 , 0800 6320 i nemamo usluga tel,tv i internet ? Unaprijed se zahvaljujem!
  • Od 14 sati nema tv u Kninu. Vidjeti ću oće li se kako iskupiti jer mi malo fali za prelazak drugim operaterima.Osim toga ste, naj skuplji.
  • Pozdrav, kada planirate riješiti problem s nestankom interneta, na području Radničke ne radi internet za poslovne korisnike od 15.00, a ne rade ni telefonski kontakt brojevi…
  • 22/10/2018 nema tv signala, ne radi mobilna aplikacija, nema uspostave poziva prema vašim brojevima, ne javljate se ovdje. Ovo je Zagreb. Negdje ne radi ni internet. Kome se mogu žaliti, kada vas nema?
  • Hvala što ste mi olakšali odluku da se prebacim na drugog operatera! Hbo od 6. mjeseca ne radi, svaki tjedan stane internet i tv, neznam šta plaćam. a sad ste nedostupni na telefon.
  • ZBOG DANAŠNJEG PROBLEMA S INTERNETOM I NEDOSTUPNOSTI SVIH SLUŽBENIH ISKON TELEFONA PREPORUČUJEM SVIM KORISNICIMA DA NA REKLAMACIJE PODNESU ZAHTJEV ZA UMANJENJE RAČUNA. TAKOĐER SAVJETUJEM KORISNICIMA DA PODNESU ZAHTJEV ZA UMANJENJE AKO IMAJU USPOREN INTERNET U VEČLERNJIM SATIMA.
  • Nemam ja više tolerancije….u pola godine stalno vas zovem, kod vas sve uredu a ja nemam uslugu koju plaćam,danas dođe monter zamjeni modem sve radi čak 14 minuta i ode sve u 3mp3 odoh ja drugom operateru jer ste strava
  • 15 dana tv sw ne moze gledati normalno,danas vam ne radi tv,internet telefon…hocete mi umanjiti racun?!?
  • Kako vas nije sramota račune uredno šaljete otklanjate kvar 5 sati nitko se ne javlja na telefon nikog živog ne možeš dobiti nikome ništa ne govorite o kvaru ali zato račun na vrijeme i nemoj platiti evo ovrhe malo morgeb raskidam ugovor na vašu štetu a vi mi pokušajte staviti zatezne kamate tuđim vas sramite se.
  • Tko će meni nadoknadit gubitak u restoranu. Gosti naručuju internetom, za tri sata promet danas manji za 45o kuna nego jučer.

M. Marković/Foto: promo


Širi dalje
Komentiraj
Podjeli
Objavljeno od
Tagovi internetiskon

Najnovije

Glavni chef Vatrenih otkrio: Gvardiol troši k’o bunar, a s jednim igračem sam imao problem

Chef Tomica Đukić, glavni kuhar hrvatske reprezentacije, koji našim nogometašima kuha još od Eura 2016.…

11 minuta prije

Podravka otvorila logističko-distributivni centar vrijedan 48 milijuna eura

Podravkin  logističko-distributivni centar u Koprivnici, vrijedan 48 milijuna eura, koji se prostire na 26.000 četvornih…

2 sata prije

HRT-ova anketa: Milanović vodi, ali nije tako siguran u drugom krugu

Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…

14 sati prije