Z1 televizija, koja u političkom smislu promovira isključivo Miroslava Škoru i Domovinski pokret, i jedna je od perjanica iz skupine medija koje kolokvijalno nazivamo Pevex mediji, objavila je anketu za lokalne izbore za Zagreb, po kojoj u drugi krug ulaze Miroslav Škoro i Tomislav Tomašević.
Istraživanju je za Z1 televiziju provela javnosti slabo poznata agencija Akter public, na uzorku od 2.750 birača u Zagrebu u razdobolju od 23. ožujka do 13. travnja. U tekstu navode da je anketa provedena na najvećem uzorku birača dosad.
Neslužbena je informacija da iza te agencije stoji jedan od ključnih ljudi Domovinkog pokreta, a telefonske brojeve anketiranih, potvrdile su nam tri osobe koje su nazvali, prikupljali su i preko Pevex kartica.
Po toj anketi Tomislav Tomašević ima 31,06 posto glasova, Miroslav Škoro je drugi sa 14,75 posto podrške. Na trećem je mjestu SDP-ov kandidat Joško Klisović s 11,20 posto glasova.
Na četvrtom je mjestu Jelena Pavičić Vukičević s 7,4 posto glasova, a iza nje je Vesna Škare Ožbolt koja bi po ovom istraživanju dobila 6,3 posto glasova.
U prilično zbrčkanom tekstu na stranici Z1 televizije navode da je “HDZ-ov kandidat Davor Filipović je ovdje tek peti – što je velika razlika u odnosu na istraživanje koje je za N1 provela agencija MASMI.”
No u grafici koju su priložili Filipović osvaja 5,7 posto i na šestom je mjestu.
Slijedi Anka Mrak Taritaš s 4,8 posto i Mostovac Zvonimir Troskot s 4,1 posto. Ostali su ispod tri posto. Neodlučnih je birača 13,82 posto.
Na kraju teksta navode( citiramo kako je napisano):
“Anketa je provedena telefonski od 23. ožujka do 30. travnja, pri čemu je kontaktirano više od 15 000 ljudi. Metoda prikupljanja podataka je CATI metoda, na području xxx, na uzorku od XXX građana. Uzorak je stratificiran prema regiji i veličini naselja te spolu i dobi. Istraživanje je provedeno između x i x u mjesecu x. Maksimalna pogreška uzorka iznosi +/- 4%.”
M. Marković/Foto:z1