U svibnju 2107. trgovački lanac Pevec preuzeo je Z1 televiziju, konsolidirao poslovanje i povećao gledanost. Stoga je odjeknula izjava predsjednika Uprave Pevec grupe Jurice Lovrinčevića u prilogu Novac Jutarnjeg lista da pregovaraju o prodaji Z1.
Kad su ulazili u vlasništvo televizije Lovrinčević je kazao da će “ulaskom u medije proširiti marketinške aktivnosti i na produciranje svojih emisija kojima će gledateljima još više približiti segment poslovanja “uradi sam“ i širinu asortimana.
“Htjeli su na određeni način sudjelovati u oblikovanju televizijskog sadržaja svjesni da je to jedan od najjačih komunikacijskih kanala kojim možemo informirati naše postojeće, ali i nove kupce”, rekao je Lovrinčević.
Najavili su da će kroz Z1 ‘pokazati svoju punu snagu’, a godinu dana kasnije razmišljaju o prodaji Z1 televizije.
“Akviziciju Z1 televizije ocijenili smo korisnom investicijom u segmentu marketinških aktivnosti. Ujedno smo i njen najveći klijent i izrađuje za nas video sadržaje. Rezultat toga su sinergijski efekti u oglašavanju i produkciji marketinških materijala te optimizacija marketinških troškova.
Z1 posluje pozitivno i u potpunosti opravdava investiciju, a da je akvizicija bila dobar poslovni potez, potvrđuje činjenica da u ovom trenutku ima zainteresiranih strana za kupnju. S obzirom na to da je naša osnovna djelatnost trgovina, otvoreni smo i za tu opciju”, kaže šef Pevec grupe.
Potvrdio je da su dva kupca zainteresirana za Z1 televiziju.
“Dobili smo dvije ozbiljne ponude. Nismo još odlučili, ali pregovaramo o tome jer, na kraju krajeva, u našem poslu je sve matematika” kazao je Lovrinčević.
U jesenskoj programskoj shemi 2018. godine Z1 emitira 29 emisija, a zaštitni znak je emisija Bujica koju uređuje i vodi Velimir Bujanec.
Što će biti s njegovom emisijom, koji mnogi hvale, ali i mnogi osporavaju, a koja se emitira na još desetak regionalnih televizija, bit će zanimljivo vidjeti.
M. Marković/Foto:screenshot