Zadnjih nekoliko dana pojavile su se brojke o zaradi Entrija, internetske stranice za kupovinu karata koja je u petak prodavala najtraženije koncertne ulaznice godine – one za Thompsona. Berislav Marszalek, osnivač i izvršni direktor tvrtke Entrio, za tportal je komentirao te brojke i koji grad u Hrvatskoj je rekorder.
“Te špekulacije nisu točne. Neki novinar je došao do naše nominalne brojke, koja piše u uvjetima korištenja, što je naša nominalna provizija ako radite nekakav mali koncert negdje u nekom kafiću.
Naravno da su drugačiji uvjeti za nekakav mali event od par ljudi i za najveći svjetski koncert. Komercijalni uvjeti su potpuno drugačiji. Tako da to što se pisalo po medijima nema nikakve veze s realnošću”, objasnio je Berislav Marszalek, osnivač i izvršni direktor tvrtke Entrio.
Pojavili su se i tehnički problemi za vrijeme prodaje ulaznica. Više od milijun i pol ljudi u prvih šest sati pokušalo je ući u njihovu internetsku trgovinu, a u virtualnoj internetskoj čekaonici u svakom trenutku danas se nalazilo njih preko 200 tisuća.
“Moram reći da je sustav cijelo vrijeme radio. Bilo je nekoliko kraćih perioda po 15-20 minuta kad je bio u potpunosti nedostupan, ali je cijeli dan radio. Postigli smo nevjerojatne rezultate, srušili svjetski rekord i napravili nešto za što vjerujem da niti jedan sustav u ovom dijelu Europe ne bi mogao napraviti. Tako da je to nešto na što smo izuzetno ponosni, ali naravno da je bilo poteškoća u radu”, rekao je Marszalek.
‘Taj petak smo radili čitav niz optimizacija za vrijeme same prodaje. Dakle naš tim od 14 ljudi, stručnjaka za infrastrukturu, informatičara, programera, stručnjaka za baze podataka, cijelo vrijeme je optimizirao tu cijelu priču. To je kao vožnja velikog broda, cijelo vrijeme iskaču neki problemi’, opisao je prodaju u prvom krugu.
U Zagrebu 170.000 ulaznica
Kazao je da su napravili čitav niz optimizacija kako bi prodaja u drugom krugu prošla s puno manje problema. Procjenjuje se da će se pustiti dodatnih 100 tisuća karata.
Odmah je bilo jasno da ovoliku količinu karata nisu kupili samo Thompsonovi obožavatelji koji žive u Hrvatskoj, nego i dijaspora iz cijelog svijeta.
“U Zagrebu je prodano preko 170 tisuća ulaznica, daleko najveći broj. Drugi je Zadar s oko 30 tisuća. Nakon toga ide Velika Gorica, pa ostali gradovi.
Najjači strani gradovi iz kojih dolaze posjetitelji su Beč i München, ali imamo kupce iz 28 zemalja svijeta. Najdalje zemlje iz kojih ljudi dolaze su Kanada i Australija”, kazao je Berislav Marszalek.
Megy M. /Foto: pxll/Facebook