U zagrebačkom hotelu Canopy by Hilton predstavljena je knjiga Canopy by Hilton hotel book. Knjiga čuva od zaborava industrijsku i kulturnu povijest Zagreba posebice njegovog dijela koji se proteže uz Branimirovu ulicu gdje je sada hotel.
Za dizajn knjige zaslužni su dizajneri hotela Dean Franić i Saša Šekoranja iz Studija Franić Šekoranja, tekstove je napisala Željka Zrnić, dok su fotografije snimili Duško Vlaović, Karla Jurić i Matej Jurčević te Sanjin Kaštelan, koji su zaslužni što se knjiga koloristično podudara s interijerom hotela.
“Ova knjiga prikazuje život hotela, od procesa nastanka ideje do života hotela danas i to svih njegovih aspekata, gostiju, zaposlenika, hrane, koktela, dizajna i umjetnosti, jedno cjelovito iskustvo kojem svi mi težimo kad dođemo u neki novi grad ili zemlju.” rekao je Dean Franić iz Studija Franić Šekoranja.
“Hilton je ovim projektom pokazao da može i želi biti leader u hotelskom businessu. Pokazali smo da nam je cilj podizati ljestvicu u dosadašnjim uzusima hotelskog poslovanja, a da ćemo tako i nastaviti svjedoče i naša planirana širenja portfelja. Ova knjiga je vrijedna uspomena na sav rad koji smo prošli zajedno sa Studiom Franić Šekoranja” izjavila je Josipa Jutt, direktorica Hilton hotela.
Autorica Željka Zrnić u knjizi navodi “Najslađe mjesto u kvartu, slavna Union tvornica, samo dvije godine nakon što je otvorena dobila je titulu ekskluzivnog dobavljača slatkiša za dvorove u Beču i Budimpešti. Nekada davno ljudi koji su živjeli u ovom kvartu mogli su osjetiti radost kakvu su drugi mogli samo vidjeti u filmovima o Willyju Wonki i tvornici čokolade.
Tek nekoliko koraka od hotela, prije više od stoljeća, otvorena je najslađa tvornica u regiji. Električni tramvaj tek je počeo prometovati, a jedna od tramvajskih stanica nalazila se upravo ispred tvornice. Ljudi su prilikom izlaska iz tramvaja bili omamljeni slatkim čokoladnim mirisom koji je izlazio kroz dimnjake i prozore tvornice.
U to je vrijeme nastala čuvena nugat čokolada s bademima, lješnjacima i orasima, koja će kasnije postati i danas najpoznatiji hrvatski čokoladni proizvod – Bajadera.”
Pripremio: Tomislav Radić/Foto: Marko Čolić, Ivo Trojanović
Podravkin logističko-distributivni centar u Koprivnici, vrijedan 48 milijuna eura, koji se prostire na 26.000 četvornih…
Na dan kada je vlada službeno odredila datum predsjedničkih izbora, rezultati HRejtinga na HRT-u pokazuju…
EPPO je od slučaja Beroš htio napraviti „TOPOVSKI UDAR“ na Turudića i Plenkovića (više…)
Komentiraj