Pripazite na tramvajski promet za Novu godinu – ovo je detaljan raspored vožnji

31 prosinca, 2024 maxportal
Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

U utorak, 31. prosinca od 18 sati, do jutarnjih sati srijede, 1. siječnja. zbog organiziranog dočeka nove godine, bit će obustavljen tramvajski promet Ilicom od Ulice Republike Austrije do Trga bana Josipa Jelačića, Jurišićevom i Ulicom Franje Račkog, Zrinjevcem, te Frankopanskom i Savskom sjeverno od Vodnikove.



Tramvajske linije 1, 6, 11, 12, 13, 14 i 17 mijenjaju trase u oba smjera:

Linija 1 Zapadni kolodvor – Jukićeva – Vodnikova – Glavni kolodvor – Draškovićeva – Trg žrtava fašizma – Borongaj

Linija 6 Črnomerec – Ulica Republike Austrije – Glavni kolodvor – Autobusni kolodvor – Sopot

Linija 11: Črnomerec – Ulica Republike Austrije – Glavni kolodvor – Draškovićeva – Vlaška – Maksimirska – Dubec

Linija 12: Ljubljanica – Ulica grada Vukovara – Držićeva – Šubićeva – Dubrava

Linija 13: Žitnjak – Ulica grada Vukovara – Savska – Vodnikova – Glavni kolodvor – Ulica kneza Mislava – Trg žrtava fašizma – Šubićeva – Kvaternikov trg

Linija 14: Trg žrtava fašizma – Ulica kneza Mislava – Glavni kolodvor – Vodnikova – Savska – Arena Zagreb – Zapruđe

Linija 17: Prečko – Savska – Vodnikova – Glavni kolodvor – Ulica kneza Mislava – Trg žrtava fašizma – Borongaj

Noćne tramvajske linije 31, 32 i 34 također mijenjaju trase u oba smjera:

Linija 31: Črnomerec – Ulica Republike Austrije – Glavni kolodvor – Autobusni kolodvor – Zapruđe – Sopot – Savski most

Linija 32: Prečko – Savska – Vodnikova – Glavni kolodvor – Draškovićeva – Trg žrtava fašizma – Borongaj

Linija 34: Ljubljanica – Savska – Vodnikova – Glavni kolodvor – Draškovićeva – Vlaška – Maksimirska – Dubec

*Od godine 1891., kada su 5. rujna prvi put planirano i organizirano gradskim ulicama krenula tramvajska kola, pokretana jednom konjskom snagom, u dnevnik se Zagrebačkog električnog tramvaja upisalo mnogo događaja.

Na prvim je stranicama elektrifikacija 1910., a posebno se ističe i 1931. – kada se, četiri godine ranije uspostavljen, ZET-u priključuje i autobusni promet. Neizostavnu ulogu u zagrebačkom prijevozu putnika ima Uspinjača, još od 1890., kao i sljemenska žičara – koja je, također u ZET-ovom prometu bila od ’63. do 2007. godine.

Nakon stanke zbog izgradnje, naslijedila ju je nova i suvremenija žičara, koja je u puštena u promet u travnju 2022. godine.

Modernizira se i tramvajski vozni park, osobito od godine 2005., kada prvi niskopodni tramvaj domaće proizvodnje počinje voziti zagrebačkim ulicama. Dovršetak investicijskih projekata, koji podrazumijevaju i nova autobusna vozila te ona specijalizirana za prijevoz osoba s invalidnošću, u današnjem vremenu Zagreb ubraja u gradove s vodećim europskim javnim prijevoznicima. Posebna pozornost pridaje se praćenju svjetskih industrijskih dostignuća pa tako i uvođenju novih tehnologija.

Praćenje aktualne prometne situacije, koordinirano i promptno postupanje u izvanrednim okolnostima te digitalnu razmjenu svih važnijih podataka u sklopu prometne mreže i voznog parka ZET-u omogućuje Sustav za nadzor i upravljanje prometom. Zahvaljujući automatiziranoj internoj distribuciji i obradi informacija iz tog se kompleksnog računalnog sustava stvaraju pretpostavke i za niz dodatnih usluga koje standard javnog gradskog prijevoza u Zagrebu podižu na najvišu razinu.

Sinkronizirano s implementacijom sofisticiranih tehnoloških rješenja stvaraju se i pretpostavke za suvremene prijevozničke, ali i prateće poslovne principe koji zagrebačkog javnog prijevoznika često dovode do inovativnog poslovnog subjekta sa svojim ne malim brojem svakodnevnih korisnika, njih nešto manje od milijun na dan.

Vozila ZET-a čak tri puta dnevno obiđu ekvator, a godišnje…109 puta prijeđu put do Mjeseca i natrag!

D.M /Foto: pxll


Širi dalje
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

TAG

-->