Četiri milijuna karata od četiri kune pušteno je u distribuciju u veljači, prvom mjesecu kad su uvedene ZET-ove polusatne karte. Distribuirane su na kioske i na ZET-ova prodajna mjesta, a od tih četiri milijuna prodano je čak 3,7 milijuna karata, potvrdili su nam u ZET-u.
– Izuzetno smo zadovoljni brojem prodanih karata i nastavit ćemo provoditi nove mjere koje će biti na dobrobit svih građana – rekli su u Holdingu. Imaju puno razloga za zadovoljstvo. Naime, u veljači 2016. godine ZET je prodao 900.000 karata od 10 kuna i time zaradio 9 milijuna kuna, odnosno 5,8 milijuna manje.
Karte roza boje
Na kioscima su karte za četiri kune najtraženiji proizvod, a prodavači su u prvih tjedan dana redovito ostajali bez roza karata. Sada je već sve uhodano pa je na prodajna mjesta uvedena i izravna dostava u slučaju da ostanu bez karata. S druge strane, “stare” karte za 10 kuna polako nestaju iz ruku putnika. Djelatnica Tiska na Rooseveltovu trgu objasnila nam je da svaki dan proda po nekoliko buntova roza karata, a na kutijama s plavim kartama počela se skupljati prašina.
– Prosječno u danu prodam oko 500 karata za četiri kune, a ovih za 10 kuna uzme samo nekoliko ljudi. Danas sam ih prodala pet – kaže prodavačica. Isto nam kažu i ostali prodavači na kioscima. Kao i vozači tramvaja i autobusa, iako oni nisu presretni zbog povećane prodaje karata.
– Svaki dan mi dolaze putnici i kupuju karte. Prije ih je bilo nekoliko, ali ih se sada ne mogu riješiti.
Foto: Pxll